اجرای پروژه های اصفهان ۲۰۲۰ در قالب های طرح های محرک توسعه در مناطق ۱۵ گانه/ مشاوران جوان شهردار به مناطق صعب العبور سیستان و بلوچستان رفتند

شهردار اصفهان خبر داد:  

اجرای پروژه های اصفهان ۲۰۲۰ در قالب های طرح های محرک توسعه در مناطق ۱۵ گانه/ مشاوران جوان شهردار به مناطق صعب العبور سیستان و بلوچستان رفتند

به گزارش ارک خبر:شهردار اصفهان گفت: برخی از پروژه های طرح اصفهان ۲۰۲۰ در قالب طرح های محرک توسعه در مناطق ۱۵ گانه اجرا می شود و این برنامه در بودجه سال ۹۹ شهرداری هم لحاظ شده تا این طرح ها اجرایی شود.

برای مدیریت بهتر و راحتی بیشتر شهروندان، زاویه دید را تغییر دادیم

 قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه سه شنبه هفته قبل برای تسریع در پیگیری برخی پرونده های مناطق به معاونت شهرسازی رفته و زاویه دید را برای اعمال مدیریت تغییر دادیم، اظهار کرد: در این بازدید، مدیران مرتبط با موضوع هم حاضر بودند و وضعیت پرونده ها و املاک واقع در برخی از مناطق ۱۵ گانه را مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: این کار برای کوتاه کردن مسیر رسیدگی و تسریع در تعیین تکلیف پرونده های مردم انجام شد. در ملاقات مردمی در مناطق به همین شکل رسیدگی به پرونده ها و درخواست های مردم را پیش می بریم و هرجا که لازم باشد حضور مستقیم پیدا می کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این روند حتما در معاونت های دیگر شهرداری ادامه خواهد یافت و گاهی محل کار را در همان جا قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه بر اساس طرحی که شورای شهر و کمیسیون گردشگری و حقوقی شورا به شهرداری داده بودند و با توجه به تاکید مدیریت شهری در ارتباط با طرح های گردشکری ذیل برنامه اصفهان ۲۰۲۰ ما سال آینده برخی از پروژه های طرح اصفهان ۲۰۲۰ را در قالب های محرک توسعه در مناطق ۱۵ گانه اجرا می کنیم، گفت: این برنامه را در بودجه سال ۹۹ شهرداری هم لحاظ کردیم تا این پروژه ها اجرایی شود.

حضور مشاوران جوان شهردار در مناطق صعب العبور سیستان و بلوچستان

نوروزی با اشاره به اینکه امدادرسانی شهرداری اصفهان به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان به خوبی پیش می رود و البته در ارتباط با تخلیه آب شهرستان کنارک کار نیروهای شهرداری تمام شده اما در سایر موارد خدمت رسانی ادامه دارد، اظهار کرد: برای بهتر انجام شدن امور، تعدادی از مشاوران جوان شهرداری اصفهان را به منطقه اعزام کردیم تا اقلام ارسالی شهرداری را بهتر بین مردم توزیع کنند. 

وی افزود: این افراد به مناطقی رفتند که به دلیل صعب العبور بودن امکان دریافت کمک کمتری داشتند یا تا به حال کمکی دریافت نکرده بودند و با کمک مردم محلی، اقلام را به افراد نیازمند تحویل دادند.

توان ویژه برای مناسب سازی بهتر معابر شهر

شهردار اصفهان تصریح کرد: در روزهای پایانی هفته گذشته پنجاه و ششمین نشست از سلسله نشست های هم اندیشی اصفهان فردا با افرادی که دارای معلولیت بودند تشکیل شد و ما در خدمت اعضا و ۱۸ انجمن فعال در این حوزه بودیم. این عزیران پیشنهادات و راهکارهای خوبی داشتند و به عنوان شهردار به همه آنها قول دادم با همه توان برای مناسب سازی بیشتر معابر و توجه به حقوق آنها متعهد شویم.

وی افزود: امیدوارم با تلاش شهرداری شاهد استقلال اجتماعی و اقتصادی آنها باشیم تا زندگی برای آنها امری طبیعی و ساده باشد و مردم هم با احترام به آنها شرایط را برای زندگی این افراد عادی کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا