رشد ۱۰ برابری ارائه پیشنهادات در هشت سال اخیر

رشد ۱۰ برابری ارائه پیشنهادات در هشت سال اخیر

به گزارش ارک خبر:در بیستمین سال استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان عنوان شد : در سال ۹۰ حدود ۳۵۰ پیشنهاد از سوی کارکنان ارائه شد در حالیکه این رقم در سال ۹۷ به ۳ هزار و ۵۹۴ پیشنهاد افزایش یافت که بیانگر رشد ۱۰ برابری پیشنهادات از سوی کارکنان است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان در این جشنواره گفت:در سالهای اخیر ارائه ایده ها و پیشنهادات سازنده از سوی کارکنان  یکی از عوامل موثر  درتوسعه و ارتقاءسطح خدمات به مشترکین در استان بوده است.
مهندس هاشم امینی با بیان اینکه در تابستان ۹۷ شرکت آبفا استان اصفهان با کمبود ۴مترمکعب در تامین آب شرب مشترکین مواجه بود افزود: برخورداری شرکت آبفا استان اصفهان از نیروی انسانی متعهد و متخصص باعث شد که به رغم کمبود منابع ، آب شرب مشترکین در سال ۹۷ به صورت پایدار تامین شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان تعهد سازمانی را امری مهم در کسب موفقیت های شرکت برشمرد و خاطرنشان ساخت:همه فعالان صنعت درشرکت آبفا استان اصفهان از راس تا انتهای هرم  شرکت با تعهدی که نسبت به شرکت دارند گره گشای بسیاری از چالش ها هستند همین امر  موفقیت بسیاری را بهمراه داشته است
مهندس هاشم امینی اعلام کرد: از بدو تاسیس شرکت آبفا استان اصفهان تا کنون مدیریت مشارکت در دستور کار قرار گرفته و کمتر کسی در این شرکت به صورت منفعل عمل می کند.
در ادامه این برنامه مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور گفت:شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان طی ۱۰ سال اخیر در ارزیابی های بسیاری که از سوی بخش های مختلف وزارت نیرو وشرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صورت گرفته بسیار موفق عمل نموده که بیانگر بهره وری قابل قبولی در این شرکت میباشد.
مهندس ایلیادی افزود: در سال ۱۳۹۰ کمیته عالی نظام پیشنهادات در وزارت نیرو تشکیل شد و از آن زمان تاکنون بررسی و ارائه پیشنهادات از سوی کارکنان با جدیت دنبال می شود  .
وی ادامه داد: در سال ۹۵  در کارگروه نظام پیشنهادات بر کیفی بودن پیشنهادات تاکید گردید و پیشنهادات سازنده و موثر مورد تایید قرار گرفتند.
 مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشوراعلام کرد: هم اکنون از ۶۶ شرکت آبفا شهری و روستایی در کشور ۶۵ شرکت دارای کمیته نظام پیشنهادات هستند بطوریکه در سال ۹۷ سرانه پیشنهاد کارکنان در صنعت آبفا کشور ۲ پیشنهاد در سال بوده است.
وی کمیته نظام پیشنهادات را بسیج اندیشه ها خواند و تصریح کرد: از همه فعالان صنعت آبفا انتظار می رود در کمیته نظام پیشنهادات حضوری موثر و فعال داشته باشند تا شاهد شکوفایی صنعت دربخش های مختلف باشیم.
در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: دولت در رویکرد جدید  تخصیص بودجه را مبتنی برعملکرد سازمانها و شرکت ها که در نهایت بهره وری را بدنبال دارند مد نظر قرار داده است چرا که درصدد نظام اداری کارآمد هستیم.
دکتر درویشی با بیان اینکه مهمترین رکن هر سازمان نیروی انسانی آن می باشد اعلام کرد: مهمترین سرمایه هر شرکت نیروی انسانی آن می باشدپویایی هر شرکت ارتباط مستقیم با منابع انسانی شرکت دارد.
وی ارائه پیشنهادات سازنده را موثر در افزایش بهره وری در سازمانها دانست و خاطرنشان ساخت: اراه پیشنهادات سازنده که اصلاح مسیر نادرست را رقم می زند نه تنها افزایش بهره وری را به دنبال دارد بلکه در کاهش هزینه ها هم موثر است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری  جشنواره بیستمین سال استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان گفت: شرکت آب فاضلاب استان اصفهان نهادی خدماتی است  که در سالهای اخیر به رغم محدودیت در منابع توانست با ارتقاء و توسعه خدمات در سطح استان رضایت بیش از پیش مشترکین را رقم زند که این رویداد جای تقدیر وتشکر دارد ،قطعا استقرار نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها در شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان مسیر شکوفایی این صنعت را در استان بهمراه دارد .
 وی به شایسته گزینی و جانشین پروری در سازمانها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت:سازمانها و شرکتها باید با در نظر گرفتن ارزشها و سنجش تعلق کارکنان به سازمان و شرکتها افراد شایسته را در امر جانشین پروری دخیل نمایند .
دکتر درویشی با بیان اینکه تعلق سازمانی نباید به بخشی نگری تبدیل شود اعلام کرد: باید همه کارکنان به دوراز بخشی نگری بتوانند با در قالب چارچوب تعریف شده بتوانند با دیگر سازمانها تعامل داشته باشند و از جزیره ای عمل کردن پرهیز کنند. تا هم افزایی لازم در منطقه ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا