کار روابط عمومی تصویر سازی برای مدیریت هر سازمان است

پایگاه خبری ارک خبر-اصفهان:

مشاور ارتباطات رییس کل بانک مرکزی :

کار روابط عمومی تصویر سازی برای مدیریت هر سازمان است

به گزارش ارک خبر-مشاور ارتباطات رییس کل بانک مرکزی با اظهار تاسف از اینکه علمی که امروز به عنوان واحد اصلی در دنیا مطرح است و هیچ شرکت و نهادی بدون آن تشکیل نمی شود در نزد ما مغفول مانده است گفت: کار روابط عمومی تصویر سازی برای مدیریت هر سازمان است.

غلامرضا کاظمی دینان با اشاره به نقش روابط عمومی در دنیای امروز افزود: روابط عمومی اولین واحدی است که زیر نظر مدیر ارتباطات ایجاد می شود و پل ارتباطی بین درون و بیرون سازمان است تا بتواند اطلاعات لازم را به مخاطبان بدهد و آنها را اغنا کند تا با آگاهی گام بردارند.

وی ادامه داد: در واقع وقتی می گوییم روابط عمومی یعنی اینکه عقلانیت ارتباطی برقرار کرده ایم و ارتباطی که در آن ادراک نباشد از مدت کوتاهی وصل واقعی نمی شود به این خاطر که عقلانی نبوده و در نتیجه این روابط عمومی است که می تواند از طریق یک رابطه ارادی آگاهی بخشی و تاثیرپذیری را ایجاد نماید.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه روابط عمومی به نوعی برای مدیریت یک سازمان تصویرسازی کرده و به این خاطر که مدیریت بر مبنای خواسته های مخاطبان شکل می گیرد کسب نظر مخاطبان بسیار مهم است .

کاظمی دینان ادامه داد: روابط عمومی در این رابطه باید انتظارات مخاطبان را به مدیریت منتقل کرده و پاسخگو باشد، ضمن اینکه مهمترین ویژگی روابط عمومی ها شفافیتی است که باید در زمینه فعالیت های خود اعمال کنند و حتی اگر مشکلی در مدیریت بود باید به شکل شفاف اطلاع رسانی کند.

وی تصریح کرد: روابط عمومی به جای مدعی العموم مخاطبان باشد و به دنبال آن اعتماد سازی کند.

این کارشناس روابط عمومی در پایان گفت: روابط عمومی ها در مقابل دغدغه های مردم مسئول هستند و باید به این مسئولیت اجتماعی وفادار باشند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا