نحوه دریافت جوایز پویش کتابخوانی در خانه بخوانیم به برگزیدگان اعلام شد

نحوه دریافت جوایز پویش کتابخوانی در خانه بخوانیم را برای برگزیدگان بخش های مختلف این پویش اعلام شد.

پویش کتابخوانی در خانه بخوانیم، طی دو ماه از نوروز تا اواخر ماه مبارک رمضان اجرا شد و با جذب مخاطبان در سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال، زمینه حضور علاقمندان به فعالیتهای فرهنگی را در این مسابقه را فراهم کرد.

قرعه کشی این پویش در سه روز به صورت آنلاین و هوشمند اتفاق افتاد و طی آن به صورت زنده، برگزیده های آزمون در پنج بخش ۹۹ تایی انتخاب و معرفی شدند.

مراسم قرعه کشی، به صورت زنده از لایو اینستاگرام شهریارنیوز پخش شد و این تجربه جدید و تازه ای برای فعالیت های فرهنگی شهر به شمار می رفت.

براساس روند تعریف شده برای نحوه برگزاری پویش، برگزیدگان بخشهای بزرگسال، نوجوان، کودک، ویژه، برای دریافت جوایز در بخشهای مختلف آن، برای دریافت جوایز خود با ارسال تصویر کارت ملی یا شناسنامه فرد برنده شده به همراه شماره حساب و شماره شبا (به نام خود برگزیده در بخش بزرگسالان و به نام خود یا نام سرپرست قانونی وی در بخش کودک و نوجوان و ویژه) و اشاره به بخشی که در آن برگزیده شده اند به شناسه تلگرام @panjarehtbz_admin سازمان، در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۰ خرداد ماه روند دریافت هدیه خود را تکمیل نمایند.

همچنین برگزیدگان بخش ماه مبارک رمضان، طبق لیست اعلامی، از روز ۲۰ تا ۳۰ خرداد ماه با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و کپی کارت ملی، به کتابفروشی دهخدا مراجعه نموده و به مبلغ معین، کتاب خریداری نمایند.

نظر به استقبال گسترده از نحوه برگزاری برنامه، قرار است تجارب دیگری از این جنس برای مناسبت های پیش‌رو صورت گرفته و در فصل تابستان نیز، این حرکت دنبال خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا