دهمین نیروگاه مقیاس کوچک تحت پوشش برق منطقه ای اصفهان به بهره برداری رسید

به گزارش ارک خبر:با هزینه ای بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال، دهمین نیروگاه مقیاس کوچک تحت پوشش شرکت برق منطقه ای اصفهان به ظرفیت۱۰مگاوات توسط بخش خصوصی و با حمایت مجری طرح نیروگاه¬های تجدیدپذیر و تولید پراکنده، به بهره برداری رسید.

با صرف هزینه ای بالغ بر۶۵۰ میلیارد ریال

دهمین نیروگاه مقیاس کوچک تحت پوشش برق منطقه ای اصفهان به بهره برداری رسید

با هزینه ای بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال، دهمین نیروگاه مقیاس کوچک تحت پوشش شرکت برق منطقه ای اصفهان به ظرفیت۱۰مگاوات توسط بخش خصوصی و با حمایت مجری طرح نیروگاه­های تجدیدپذیر و تولید پراکنده، به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان مهندس محمود احمدی مجری طرح نیروگاه­های تجدیدپذیر و تولید پراکنده این شرکت در این باره گفت : آغاز عملیاتی ساختمانی نیروگاه مذکور در حوالی شهرک امیرکبیر از سال۹۰ شروع و در سال ۹۳ به پایان رسید.

مهندس احمدی افزود: با اتمام ساختمان پروژه فوق ، خرید ماشین آلات نیروگاه با عقد قرارداد با بانک مربوطه جهت تامین منابع مالی انجام و اجرای شبکه گازرسانی به طول ۳ کیلومتر و احداث ایستگاه گاز ۵۰۰۰ متر مکعبی در دستور کار قرار گرفت.

مجری طرح نیروگاه­های تجدیدپذیر و تولید پراکنده برق منطقه ای اصفهان اضافه کرد: اجرای شبکه دو مداره هوایی (LYNX 226) به طول ۳۲۰۰ متر از این نیروگاه تا پست ۲۰/۶۳ کیلوولت امیر کبیر در سال ۱۳۹۸ انجام و در نهایت دیزل ژنراتورها آن هفته گذشته نصب و راه اندازی گردیده و پلمپ کنتور آن انجام گرفت.

مهندس احمدی در پایان اضافه کرد: ماشین­آلات نیروگاه مذکور شامل ۵ دستگاه دیزل ژنراتور گازسوز از شرکتMTU  آلمان (مدل  (L32بوده و در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۵ نفر به صورت غیرمستقیم در این نیروگاه مشغول به کار شده اند.

دکمه بازگشت به بالا