تغییری در نحوه‌ی محاسبه‌ قیمت برق تبریز رخ نداده است

روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: هیچ‌گونه تغییری در نحوه‌ی محاسبه‌ی قیمت برق رخ نداده و عوارض و آبونمان همچنان براساس مبلغ صورتحساب و تعداد روزهای دوره‌ی قرائت محاسبه می‌شود.

در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اطلاعیه‌ای به منظور شفاف‌سازی و جلوگیری از نگرانی مشترکان، صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو طرح حذف قبوض کاغذی برق، هیچ‌گونه تغییری در نحوه‌ی محاسبه قیمت برق رخ نداده و اقلام عوارض و آبونمان کماکان براساس مبلغ صورتحساب و تعداد روزهای دوره‌ی قرائت، محاسبه مییشود و کاهش یا افزایش طول دوره‌ی قرائت، اثری در افزایش بهای برق مصرفی نخواهد داشت و صورتحساب برق مصرفی نیز از طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی مشترکان ارسال می‌شود.

در این طرح صرفا قبوض کاغذی برق حذف شده و در عین حال مشترکان گرامی به منظور مشاهده‌ی قبض برق خود می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق تبریز به آدرس www.toztab.ir نسبت به مشاهده‌ی تصویر قبوض برق خود که عینا همانند قبوض کاغذی پیشین بوده و امکان چاپ و مقایسه با ارقام و صورت‌حساب‌های گذشته را دارد، اقدام کنند.

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم، بیمارستان‌ها و همه‌ی دستگاه‌های خدمات‌رسان قرار دارد و در این شرایط که توصیه به خانه ماندن همه‌ی مردم می‌شود، همکاران ما به صورت شبانه‌روزی مشغول به کار هستند، تا هیچ مشکلی در تامین برق پایدار به وجود نیاید.

با توجه به شرایط کشور در مبارزه با ویروس کرونا، این شرکت با ایفای سهم خود برای قطع زنجیره‌ی انتقال، همه‌ی خدمات را خود به صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه داده است و بتدریج زیرساخت‌های شرکت جهت ارتقاء خدمات غیرحضوری صورت خواهد پذیرفت و امید است با همراهی بیشتر مشترکین عزیز بتوانیم در سطح کشور به لحاظ ارائه‌ی خدمات غیرحضوری در جایگاه مناسبی قرار گیریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا