تمدید تعطیلی پایانه‌های مسافربری تبریز تا ۲۳ فروردین

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اعلام کرد: این مراکز مسافربری شامل منطقه شمال غرب و ترمینال بزرگ این شهر تا ۲۳ فروردین جاری تعطیل است و هیچ گونه خدماتی به مسافران بین شهری نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حسین عادلی سعیدآباد مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز  افزود: اقدامات پایانه‌های مسافربری تبریز بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا انجام می‌شود که بر این اساس ترمینال تبریز و شمالغرب تا ۲۳ فروردین ماه هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌کنند و به شرکت‌های تعاونی اتوبوس اعلام شده تا صورت‌حساب مالی خود را تا اردیبهشت ماه به تاخیر اندازند.

او  اظهار داشت: در کنار محدودیت‌هایی که در سطح جاده‌ها برای تردد خودرو‌ها اعمال می‌شود، تردد کلیه اتوبوس‌های مسافربری از ترمینال شمال غرب و مرکزی تبریز و بالعکس ممنوع است و از شهروندان خواهشمندیم به ترمینال مراجعه نکنند.

عادلی با اشاره به اینکه افرادی خارج از ترمینال‌های تبریز اقدام به مسافرگیری می‌کنند، این اقدام را غیرمجاز توصیف و اضافه کرد: پلیس راه و اداره کل راهداری آذربایجان شرقی باید از این کار جلوگیری کنند.

او  به انجام اقدامات بهداشتی در داخل ترمینال‌های تبریز اشاره کرد و افزود: از ۴ اسفند ماه ضدعفونی ترمینال به صورت ۳ بار در شبانه روز انجام می‌شود و نیرو‌های شبکه بهداشت و هلال احمر نیز در پایانه مسافربری حضور داشته و مسافران ورودی و خروجی را غربالگری می‌کردند.

عادلی ادامه داد: تاکنون هیچ یک از رانندگان مجاز اتوبس‌های بین شهر مسافربری در تبریز مبتلا به کرونا نشده اند و مجموعه ترمینال تبریز سعی دارد بالاترین تدابیر بهداشتی را رعایت کند تا از شیوع گسترده کرونا در بین مردم جلوگیری شود.

به گفته  او پس از ۲۳ فروردین نیز اگر ممنوعیت‌های جدید اعمال شود، هیچ خدماتی به مردم ارائه نخواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا