شهردار: ساعات کاری کشتارگاه تبریز افزایش یافت

شهردار تبریز گفت: ساعات کاری کشتارگاه صنعتی این شهر برای خدمات رسانی بهینه و به موقع به شهروندان افزایش یافت.

ایرج شهین‌باهر روز یک‌شنبه در بازدید از این کشتارگاه صنعتی، با تاکید بر اینکه این مجموعه در روزهایی که مردم با ویروس کرونا درگیر هستند، با تمام توان فعال است، اعلام کرد: بر همین اساس کمبود گوشت قرمز در  تبریز وجود ندارد.

وی اظهار داشت: هم اکنون واحدهای مختلف بسته بندی، تولید و توزیع گوشت در کشتارگاه صنعتی تبریز فعال بوده و این مجموعه ساعات کاری خود را افزایش داده و با حضور تمام کارکنان، اجازه نخواهد داد خللی در تامین گوشت مردم به وجود آید.

شهین باهر ادامه داد: با توجه به اینکه گوشت یکی از مهمترین ارزاق مورد نیاز شهروندان است، تا پایان مهار بیماری کرونا، گوشت مورد نیاز مردم تامین و با قیمت های مصوب و به وفور بین شهروندان توزیع می شود.

وی با اشاره به تلاش عده ای سودجو برای افزایش قیمت گوشت در تبریز، گفت: با افزایش تولید گوشت و افزایش فعالیت کشتارگاه شهرداری، اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان را نمی دهیم.

شهردار تبریز یادآور شد: در این شرایط که کشور درگیر ویروس کرونا است و بیشتر مردم نگران تامین آذوقه های خود هستند، باید همه در راستای تامین ارزاق عمومی مردم و نظارت بر نحوه تامین و توزیع گوشت تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا، روزانه افزون بر ۶۰۰ راس گوسفند و گاو در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ذبح شرعی می شود.

این کشتارگاه با برخورداری از ۱۱ اسطبل مجزا برای نگهداری گاو و گوسفند، میدان دام روباز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام و انبار علوفه از نظر حجم کشتار و ظرفیت و سیستم صنعتی سومین کشتارگاه بزرگ کشور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا