ممنوعیت نصب چادر در پارک‌های تبریز

شهردار تبریز گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اجازه نصب چادر در پارک‌های این شهر به مسافران داده نمی‌شود.

ایرج شهین‌باهر، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در تبریز هیچ گونه خدماتی به مسافران در ایام نوروز ارائه نمی شود، افزود: از کلیه هموطنان خواهش می شود در این ایام به این شهر سفر نکنند و تبریز سال آینده پذیرای میهمان و مسافران خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز برای مقابله با ویروس کرونا، یادآوری کرد: تمامی دستگاه ها در ستاد پیشگیری از این بیماری پای کار هستند و شهرداری تبریز نیز با ضدعفونی معابر، کنترل ورودی و خروجی معابر، ضدعفونی و غربالگری مسافران در پایانه مسافربری سعی کرده از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند.

شهردار تبریز گفت: انتظار می رود تمامی شهروندان بهداشت فردی و نکات ضروری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت کنند و ۱۴ روز در قرنطینه خانگی باشند تا چرخه این بیماری قطع شود.

شهین باهر، با اشاره به مشکلاتی که بیماری کرونا برای شهروندان ایحاد کرده است، ادامه داد: برای کاستن از این مشکلات تمامی شرایط شهرداری از جمله تخفیف عوارض از اسفند به فروردین انتقال داده شده است و تا پایان فروردین عوارض افزایش پیدا نمی کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیماری کرونا باعث کاهش تردد شهروندان در سطح بازار و ضرر و زیان برای کسبه شده است، از تمامی املاک و مستغلاتی که شهرداری اجاره داده است ۲ ماه اجاره بها گرفته نمی شود.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است و در حدود ۲۵۰ بوستان محله ای در این کلانشهر وجود دارد.

حدود ۳۰ درصد از ۶۲۹ مبتلای کرونا در آذربایجان شرقی در تبریز است.

کرونا در آذربایجان شرقی تاکنون ۵۹ فوتی بر جا گذاشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا