سهرابی: پیشکسوتان نشانگر اصالت تراکتور هستند

با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و شیوع بیماری ;رونا ویروس، تمرینات تیم فوتبال پیشکسوتان تراکتور تعطیل شد و در همین راستا، مدیریت باشگاه با تدارک جلسه‌ای از اعضای این تیم تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میر معصوم سهرابی – سرپرست باشگاه و ایوب ذوالفقاری – سرپرست تیم، با دعوت از اعضای تیم پیشکسوتان تراکتور از تک تک آنان تجلیل کردند.

سهرابی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه پیشکسوتان، نشانگر اصالت و قدمت ۵۰ ساله تراکتور هستند، مطرح کرد: اینکه امروز تراکتور در فوتبال ایران و آسیا حرفی برای گفتن دارد؛ مرهون زحماتی است که پیشکسوتان طی سالیان گذشته کشیده‌اند.

وی ادامه داد: تراکتور همچون قطاری هست که هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد و هر کدام از پیشکسوتان به نوبه‌ خود، مسیر حرکت این قطار را ریل‌گذاری کرده‌اند.

سرپرست باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه پیشکسوتان هویت تراکتور هستند، بیان داشت: ضروری است که این عزیزان را ارج نهیم و در تصمیم‌گیری‌ها از نظراتشان استفاده کنیم.

سهرابی خاطرنشان ساخت: تعطیلی تمرینات پیشکسوتان، بهانه‌ای خوبی شد تا در این روزهای پایانی سال در خدمت کسانی باشیم که سال‌ها با پیراهن تراکتور افتخارآفرینی کرده‌اند و اکنون آمادگی دارند که در سنگرهای مختلف به تیم محبوبشان خدمت کنند.



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا