اجرای نمایش «موسیو» تمدید شد

نمایش «موسیو» به نویسندگی اکبر شریعت و کارگردانی نازیلا ایرانزاد بنام که از ۱۳ بهمن در تبریز به روی صحنه رفته بود به دلیل استقبال تماشاگران و مخاطبان تئاتر تمدید شد.

به گزارش ایرنا، موسیو به نمایش برهه ای از زندگی مردمان دوران انقلاب مشروطه در تبریز می پردازد.

روحیه آزادی خواهی، مبارزات، قهرمانی ها و تحول شخصیت ها در گذر زمان از جمله مولفه هایی است که اکبر شریعت در نمایشنامه موسیو نگاشته و نازیلا ایرانزاد بنام آن را به روی صحنه برده است.

کربلایی علی موسیو نام یکی از روشنفکران و مبارزان دوران مشروطه است که بسیاری وی را مغز متفکر و تئوریسین مبارزات انجمن غیبی و مشروطه خواهان آذربایجان می دانند.

قصه های موازی که نویسنده در کنار پرداخت به شخصیت موسیو برای مخاطب تعریف می کند در راستا با وامی است که شریعت از مشروطه گرفته است.

‎این نمایش از همان روز ابتدایی که میزبان اصحاب رسانه و عکاسان خبری تبریز بود تا ۳۰ بهمن مورد استقبال بی نظیر مخاطبان تئاتر در آذربایجان واقع شده است؛ صندلی های پر تمامی اجراهای «موسیو» و درخواست های استقبال شهروندانی که هنوز موفق به تماشای این اثر نشده اند، عوامل این نمایش را بر آن داشت تا ۱۰ روز دیگر این «موسیو» را سرپا و روی صحنه نگاه دارند و مهر تمدید ۱۰ روزه را بر پوستر این نمایش بزنند.

‎«موسیو» به نویسندگی اکبر شریعت، کارگردانی نازیلا ایرانزاد بنام و تهیه کنندگی بهنام بیرامی از ۱۳ بهمن در پلاتو تئاتر مستقل موسسه بین المللی الف واقع در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز به روی صحنه رفته است و این نمایش با تمدید ۱۰ روزه، هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان مخاطبان تئاتر و علاقه مندان به تاریخ مشروطه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا