تراکتور ۳ بر یک سایپا را بدرقه کرد

ارک خبر-  تیم تراکتور از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تیم سایپا را ۳ بر یک شکست داده و به طور موقت به رده دوم جدول رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و سایپا عصر جمعه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور نزدیک به پنج هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک تراکتوری ها به اتمام رسید.

گل نخست این بازی را محمد رضا سلیمانی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه مظاهری کرد تا تیم سایپا پیش بیافتد.

در ادامه بازی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و اسدی به ترتیب در دقایق ۱۷، ۱۸ و ۲۸ دروازه منادی، دروازه بان سایپا را باز کردند تا نیمه نخست با برتری ۳ بر یک به سود سرخپوشان تبریزی خاتمه یابد.

شاگردان الهامی در این بازی با جابجایی درست و پاس های عمقی توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و برنده نیمه نخست باشند.

با شروع نیمه دوم هر ۲ تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت هایی را روی دروازه همدیگر ایجاد کردند، ولی موفق به گلزنی نشدند تا در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان الهامی به پایان رسید. 

تیم تراکتور با ترکیب رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، رضا اسدی، احسان حاجی‌صفی، اشکان دژاگه(علی نجفی)، ساسان انصاری(سعید مهری) و اوکاشه حمزویی(رضا شکاری) وارد میدان شد.

همچنین تیم سایپا با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، خالد شفیعی، طاها شریعتی، سعید محمدفرد، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، محمد صادق بارانی، امیرحسین حسین‌زاده(امیرعلی صادقی)، حسین کامیاب(کمال الدین نیک خوی)، رضا جعفری(آرمان رمضانی) و محمدرضا سلیمانی در این دیدار بازی کردند.

تیم داوری این بازی را سید وحید کاظمی، قهرمان نجفی، حمید نادری، بهمن عبدالهی و ایرج نظری به عنوان ناظر داوری برعهده داشتند. 

به گزارش ایرنا، اوکاشه حمزویی از تراکتور در طول بازی کارد زرد گرفت.

از حواشی این بازی می توان به تشویق رشید مظاهری دروازه بان تراکتور بعد از دریافت گل پنالتی از سوی هوادارن پرشورها اشاره کرد.

تیم تراکتور با پیروزی مقابل سایپا در مجموع با کسب ۳۷ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان به رده دوم جدول صعود کرد و تیم سایپا با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا