امکان مشاهده جزئیات صورتحساب قبض تلفن ثابت در اصفهان

مسیح محمدی خبر داد:

امکان مشاهده جزئیات صورتحساب قبض تلفن ثابت در اصفهان

رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت از امکان مشاهده جزئیات صورتحساب قبض تلفن ثابت در اصفهان خبر داد.

به گزارش ارک خبر، مسیح محمدی بیان کرد: مخابرات منطقه اصفهان در راستای تسهیل  پرداخت قبض تلفن ثابت برای مشترکین نسبت به فراهم نمودن زیر ساخت های لازم  از طریق سه درگاه مشخص اقدامات لازم را انجام داده است.

وی افزود: بهترین و ساده ترین کانال جهت اطلاع از مبلغ قبض و پرداخت،  مراجعه به سامانه تلفنی ۲۰۰۰  مخابرات منطقه اصفهان می باشد . استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* ( تلفن همراه ) و مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس tci.ir  نیز دو روش دیگر جهت پرداخت غیر حضوری تلفن ثابت برای مشترکین می باشد.

محمدی گفت: بسیاری از مشترکین تمایل دارند پس از دریافت مبلغ قبض به صورت پیامکی ، بتوانند از جزئیات صورتحساب دوره خود اطلاع داشته و ریز هزینه های خود را مشاهده نمایند.

رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت اصفهان در خصوص اطلاع از ریز هزینه ای قبض تلفن ثابت بیان داشت: مشترکین برای مشاهده ریز هزینه‌های قبض تلفن ثابت ، کافیست به سامانه مخابرات من  در سایت www.tci.ir  مراجعه کرده و پس از ثبت نام ، گزینه “مشاهده ریز هزینه‌های قبض ” را انتخاب نمایند و با وارد کردن شماره تلفن و مشخص کردن دوره قبض قادر خواهند بود تمامی ریز هزینه‌های قبض خود را مشاهده نموده و همچنین در صورت نیاز از تمامی خدمات اینترنتی شرکت مخابرات ایران مانند ( قطع و وصل تلفن به درخواست مشترک ، باز و بسته کردن صفر دوم ، درخواست کشف مزاحم و … )  بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا