دستگیری غارتگران منابع طبیعی در” سمیرم “

دستگیری غارتگران منابع طبیعی در” سمیرم

به گزارش ارک خبر:فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری ۵ نفر که اقدام به قطع درختان جنگلی و قاچاق چوب آنان می کردند خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی ۲ دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه خودروی سواری پیکان و یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت : هر ۴ خودرو به محض توقف خیلی کوتاه اقدام به فرار نموده که در یک عملیات ضربتی مجدداً توقیف و در بازرسی از آن ها مقدار ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم چوب بلوط و ۵۰۰ کیلوگرم ذغال کشف شد.

سرهنگ قرقانی، ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۱۷۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه ۵ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تخریب کنندگان محیط زیست و قاچاقچیان چوب چنگلی که سرمایه های عظیم طبیعت هستند و اخیرا توسط قاچاقچیان برای منافع شخصی ازبین می رود برخورد قاطع و قانونی می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا