تقدیر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از حوزه ارتباطات و امور بین الملل

تقدیر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از حوزه ارتباطات و امور بین الملل

به گزارش ارک خبربه نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت با ارسال لوح تقدیر، از مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و همکاران ایشان به خاطر برگزاری و اجرای موفق نمایشگاه تلکام پلاس و بازتاب مطلوب آن نزد اذهان و رسانه ها، تشکر و قدردانی کرد. 

متن لوح مهندس صدری به شرح زیر است:
                                                     من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق
نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی که امسال با رویکردی جدید تحت عنوان “تلکام پلاس” به اجرا درآمد، همراه با حضور مفید و موثر مجموعه مخابرات ایران علی رغم کم بودن زمان هماهنگی ها و لزوم شرکت در آن به بهترین وجه ممکن با توجه به اهمیت برند شرکت مخابرات ایران بود.

حضور موفق و پررنگ شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه و بازتاب های مناسب آن در جامعه مخابراتی کشور، قطعاً مرهون زحمات جنابعالی و همکاران پرتلاش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل است.

به همین مناسبت، وظیفه خود می دانم از تلاش های یکایک شما عزیزان در برگزاری موفق نمایشگاه که با حداکثر صرفه جویی در هزینه ها و بیشترین بهره وری ممکن در میان دیگر شرکت کنندگان محقق شد، تشکر و قدردانی کرده و از خداوند بزرگ، سلامتی، سرافرازی و توفیق هرچه بیشترتان را آرزو نمایم.


                                                                                    مجید صدری
                                                                                     مدیرعامل


گفتنی ست، بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی با عنوان “مخابرات و راه حل های نوآورانه” از روز سه شنبه، ۲۶ آذرماه سال ۹۸ افتتاح و در روز جمعه، ۲۹ آذرماه به کار خود پایان داد که شرکت مخابرات ایران با ارایه سرویسهای تجاری، میزبان بازدیدکنندگان در سالن ۳۸ نمایشگاه بین المللی تهران بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا