آخرین وضعیت احداث تقاطع غیرهمسطح آفتاب

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان:   

۴۵ میلیون متر مربع آسفالت شهر به صورت مرتب رصد و نگهداری می‌شود

آخرین وضعیت احداث تقاطع غیرهمسطح آفتاب

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: آسفالت خیابان های اصفهان نسبت به سایر کلانشهرهای کشور در وضعیت نسبتا بهتری قرار دارد، با این وجود کاستی هایی نیز وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.   

به گزارش ارک خبر، معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با حضور در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان به صورت مستقیم پاسخگوی تماس های تلفنی شهروندان در خصوص مسائل عمرانی شهر بود.

ایرج مظفر با اشاره به این حضور و با بیان اینکه لازم است بابت وجود چنین سیستمی در شهرداری اصفهان به شهروندان اصفهانی تبریک بگویم، اظهار کرد: شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ می توانند درخواست ها و مطالبات شهری خود را در تماس با این سامانه به صورت موثر مطرح کرده و مدیران نیز ضمن اطلاع یافتن از مشکلات ریز و درشت شهر از طریق تماس های مردمی، این درخواست ها را پیگیری می کنند.

وی تصریح کرد: لازم است بازخورد اقدامات انجام شده توسط شهرداری از سوی مردم و میزان رضایت یا عدم رضایت آنها مشخص باشد، بنابراین هر میزان که ارتباط مستقیم مدیران شهری با مردم بیشتر باشد مشکلات به صورت واضح شناسایی می شود و این بزرگترین نقطه قوت سیستم اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری است.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: با وجود بازدیدهای دوره ای مدیران شهری از مناطق، باز هم مردم به دلیل اینکه در بافت مناطق زندگی می کنند، مشکلات را بهتر می دانند و می توانند برای برنامه ریزی بهتر به مدیران شهری کمک کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مسائل و مشکلات مطرح شده در تماس تلفنی توسط مردم قابل پیگیری و حل شدن است، افزود: تعدادی از درخواست های مردم نیز مانند احداث خیابان کمکی امام خمینی خواسته های بزرگی است که طرحی چندین ساله بوده و حل آنها نیاز به همکاری با سایر حوزه ها دارد، با این وجود عمده درخواست ها و مشکلات مردم بیشتر روی آسفالت معابر، پیاده روسازی های مناسب، رفع آب گرفتگی و … است.

مظفر گفت: آسفالت مناطق و لکه گیری ها به صورت دائم در حال انجام است و زمانی انجام می شود که مزاحمتی برای عبور وسایل نقلیه در سطح شهر ایجاد نکند، سطح ۴۵ میلیون مترمربعی آسفالت سطح شهر به صورت مرتب رصد و نگهداری می‌شود و سعی بر این است که آسفالت روی آسفالت قرار نگیرد، به همین دلیل سعی می شود لکه گیری ها به صورت اصولی انجام شود. 

وی با بیان اینکه آسفالت و لکه گیری های اصولی باعث صرفه جویی در مباحث مالی می شود، تاکید کرد: نسبت به سایر کلانشهرهای دیگر کشور آسفالت خیابان های اصفهان در وضعیت نسبتا بهتری قرار دارد، با این وجود کاستی هایی نیز وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.  

آخرین وضعیت احداث تقاطع غیرهمسطح آفتاب

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح آفتاب واقع در بزرگراه شهید اردستانی در محدوده مناطق ۱۰ و ۱۴ و واقع در حلقه حفاظتی شهر اصفهان، گفت: این تقاطع شامل دو قسمت است، یک قسمت خود پل بود که وعده اتمام ۱۰ ماهه آن را داده بودیم و خوشبختانه سه روز زودتر از برنامه کار بتن ریزی پل به اتمام رسید، قسمت دوم نیز شامل مسیر اتصال دو کیلومتری تقاطع به بلوار فرزانگان در مناطق ۱۰ و ۱۴ است تا ترافیک سنگینی که در خیابان بعثت، عاشق اصفهانی و میدان جوان وجود دارد، حذف شود.

وی گفت: تا پایان سال قرار است، بلوار فرزانگان، بخشی از حلقه حفاظتی که در منطقه ۱۴ قرار دارد و بخش های باقی مانده از تقاطع آفتاب انجام شده و قسمت های دیگر شامل تقاطع نصف جهان و مسیر حدفاصل کارخانه قند تا شهید اردستانی نیز برای سال آینده به اتمام می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا