پارامترهای موثر در میزان سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان

پارامترهای موثر در میزان سرعت اینترنت مخابرات منطقه اصفهان

مشترکین اینترنت باید قبل از انجام هر گونه اقدام و درخواست برای افزایش سرعت اینترنت پارامترهای اولیه و مهم فیزیکی فضای موجود خود را چک نمایند و از لحاظ کم کردن خطای احتمالی در ارتباطات  اطمینان لازم را داشته باشند .

به گزارش ارک خبر، احمد تمیزی کارشناس مسئول بازاریابی و فروش ، در برنامه رادیویی چترارتباط ، در خصوص درخواست مشترکین برای افزایش سرعت اینترنت اظهار داشت : سرعت اینترنت به پارامترهای مختلف بستگی دارد و مشترک در بیشتر موارد با در نظر گرفتن پارامترهای موثر می توانند مشکلات  ناشی از کم  شدن سرعت و داشتن نویز برای اینترنت را رفع نمایند.

تمیزی در پاسخ به سوال تلفنی یکی از مشترکین از سامانه ۳۶۳۶ در خصوص کم بودن سرعت اینترنت در شهرک های  صنعتی استان بیان داشت :  در اکثر مواقع مودم مشترک در کنار دستگاههای صنعتی و موتورهای قدرت قرار گرفته و همان طور که مشخص است موتورهای سرعت در لحظه استارت و جریان کشی ایجاد نویز می کنند این نویز ایجاد شده سبب قطع و وصلی روی مودم شده و ارتباط اینترنتی را دچار اختلال می نماید .

وی ادامه داد : عدم رعایت فاصله مناسب مودم تا موتورهای قدرت در اکثر کارخانه های شهرک های صنعتی و نداشتن محفظه فلزی معین برای مودم در یک مکان مناسب ، از عوامل تاثیر گذار در  میزان سرعت اینترنت می باشد .

کارشناس مسئول بازاریابی بر استفاده از دستگاه های اسپلیتر تاکید داشت و اضافه نمود برای همه مشترکین ADSL هم صنعتی و هم خانگی استفاده از این دستگاه توصیه  می شود . دستگاه اسپلیتر در ابعاد کوچک بوده و جهت جداسازی صدا از دیتا  و بالا بردن کیفیت اینترنت استفاده می شود .

تمیزی در ادامه گفتگو یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در سرعت اینترنت را بعد مسافت معرفی کرد و اظهار داشت شهرک های صنعتی به دلیل بعد مسافت به مراکز مخابراتی در سطح شهر نیز ممکن است در برخی از مواقع دچار نویز گردند .

وی در پایان افزود :اگر مشترکی علی رغم رعایت موارد مطرح شده درخصوص آیتم  سرعت با مشکل خاصی رو به رو بود میتواند با مراجعه به نزدیکترین مرکز مخابراتی نسبت به اعلام وضعیت اقدام نماید تا کارشناسان تمهیدات لازم را انجام و مشکل را مرتفع سازند

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا