جامعه مدنی و تشکل‌ها، نشانگر توسعه سیاسی هستند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه جامعه مدنی و تشکل‌ها، نشانگر توسعه سیاسی هستند، گفت: اگر تشکل‌های خوب و تخصصی نداشته باشیم، قطعا احزاب کارآمدی نیز نخواهیم داشت، از امور بانوان ریاست جمهوری خواستارم نسبت به این موضوع توجه زیادی داشته باشد و بانوان نیز این تشکل‌ها را جدی بگیرند تا روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده شود.

علی جهانگیری در هفتمین دوره تخصصی سازمان‌های مردم نهاد فعال حوزه زنان و خانواده با بیان این‌که نیروهای تولیدی جامعه در توسعه‌ی اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند، اظهار کرد: بانوان همچون آقایان به عنوان نیروی انسانی نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و می‌توانند در توسعه اقتصادی کشور نقش آفرین باشند، معتقدم کسانی که به کشور و جامعه دلسوز هستند، قطعاً در خانه و خانواده و مادران دلسوزی تربیت یافته‌اند.

وی ادامه داد: قطعاً کسانی که  در تولید و حقوق شهروندی به حقوق یکدیگر و سرمایه‌گذار احترام می‌گذارند؛ باعث پیشرفت و توسعه‌ی جامعه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، جهانگیری با بیان اینکه کارآمدی مردان در جامعه به تربیت و کار مضاعف بانوان باز می‌گردد، گفت: جوانان نقش بسیار مهمی در پرورش نیروی کار دارند،  بانوان نیز می‌توانند در راستای توانمندسازی نیروهای خوب جامعه، نقش بسیار اساسی داشته باشند.

وی بیان کرد: امروزه اقتصاد به سمت اقتصاد دانش بنیان می‌رود و کسب و کارهای سنتی تغییر چهره می‌دهند، ما در حوزه فناوری و دانش بنیان آمادگی لازم برای برقراری ارتباط با بانوان در سطح شهرها هستیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا