اجرای ۱۸۰ هزار تن آسفالت ریزی در خیابان های شهر تبریز

تبریز- رئیس شورای شهر تبریز از اجرای ۱۸۰ هزار تن آسفالت ریزی در خیابان های این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام دبیری صبح امروز یک شنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت گفت: اتحاد مسلمانان رمز موفقیت و تحول جامعه اسلامی است.

وی گفت: ضمن گرامیداشت هفته وحدت نیاز است مسلمانان باهم متحد شده و با این اتحاد شاهد تحول بسیاری در جامعه اسلامی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: حضرت امام راحل(ره) نیز به این دلیل این هفته را هفته وحدت نامگذاری کرده که با احترام به اختلاف نظرها بر نقاط مشترک باید تاکید کنیم.

دبیری گفت: امیدوارم بتوانیم با حرکت در این زمینه به جامعه توسعه یافته ای دست یابیم.

وی همچنین در ادامه ضمن تسلیت به خانواده های داغدار شهرستان های میانه و سراب که زلزله باعث بروز خسارت هایی در این مناطق شد بر ضرورت پیش بینی و اجرای تمهیداتی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی در جریان وقوع حوادث غیر مترقبه در شهر تبریز تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید روز گدشته اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از وضعیت خیابان ها و توجه به روند اجرای نهضت آسفالت و تامین مطالبات شهروندان گفت: با توجه به برنامه ریزی که انجام شده تا کنون ۱۸۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهر داشتم و با این برنامه ۲۵۰ الی ۳۰۰  هزار تن آسفالت ریزی شود.

دبیری ضمن تاکید بر کیفیت آسفالت مورد استفاده در شهر گفت: این آسفالت باید با کیفیت بالا طی سالهای متمادی مقاومت خود را حفظ کند.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا