نفرات برتر شطرنج برق آسا در تبریز مشخص شدند

دبیر هیات شطرنج آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری مسابقات برق آقاسا در تبریز گفت: این مسابقات به مناسبت ۱۳ آبان ماه در تبریز برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

محمد اسماعیل شهرکی نژاد چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه هر هفته مسابقات سریع برق آسا در تبریز برگزار می شود، افزود: مسابقات ریتد برق آسا این هفته به مناسبت گرامیداشت روز سیزده آبان (روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی) با حضور ۵۴ شطرنج باز از شهرستان های مختلف استان آذربایجان شرقی برگزار و نتایج زیر حاصل شد.

مقام اول : صاحبعلی عطانژاد
مقام دوم :عرفان براتزان 
مقام سوم :سامان امیر پور
مقام چهارم :افشین مقدمیان
مقام پنجم: حمید رضا ابراهیمی
جوایز فرعی :
اول زیر ۲۰۰۰ :سینا سائمی
اول زیر ۱۸۰۰ :علی عباد زاده
اول زیر ۱۷۰۰ :صابر ولی پور
اول زیر ۱۶۰۰ :زهرا قربانی
اول زیر ۱۴۰۰ :احد شریفی
همچنین در این رقابت نسرین ممتازی مقام نخست، در بخش بانوان را کسب کرد.

دبیر هیات شطرنج آذربایجان شرقی تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در رشته شطرنج را نزدیم به ۵۰۰ نفر آقا و خانم اعلام کرد و گفت: هیات شطرنج اذربایجان شرقی سعی دارد از امسال با برگزاری مسابقات استانی، نفرات برتر این مسابقات را برای حضور در رقابت های کشوری اعزام کند.

وی همچنین با انتقاد از نبود اسپانسر در حمایت از این ورزش فکری، عنوان کرد: در سطح استان آذربایجان شرقی شطرنج بازان بنامی هستند که از این حیث لطمه های فراوانی می خورند و تا کنون ورزشکاران با هماهنگی خود و تامین هزینه مالی حضور در مسابقات کشوری، به عنوان یک تیم در رقابت ها حاضر شده اند.  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا