به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان

به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان
پیام مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان
به گزارش ارک خبر ،همزمان با فرارسیدن سیزدهم آبان،سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان پیشاپیش در پیامی ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و بیاد ماندنی ، آنرا به ملت شریف و شهید پرور نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض نمود .
در متن پیام آمده است
به نام خدا
سیزده آبان یادآور سه واقعه مهم و تاثیرگذار تاریخی است که هر یک از آنها به نوبه خود موجب حرکت های عظیم و اثرساز در تاریخ کشور ما شد. تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی وقایعی بودند که ملت ایران را کنار هم آورده و در برابر استکبار آنها را متحد و یکپارچه کرد.
روزی که جوانان آزاده ایرانی شرف و عزت و استقلال را به خود هدیه دادند و از استعمارگران غرورشان را پس گرفتند و از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.در این روز فرزندان ایثارگرو فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ایستاد.
روحیه استکبار ستیزی مردم ایران در طول تاریخ نشان داده است که استیلا بر این مردم و این کشور امری سخت و ناممکن است خصوصا که مطابق آموزه های دین مبین اسلام، راه هر گونه سلطه مستکبران بر مسلمانان بسته شده و این واقعیتی است که در رهایی ملت ایران از زیر یوغ مستکبرین موثر واقع شده است.
۱۳ آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند. پیام روز ۱۳ آبان به مسلمانان این است که تنها در برابر پروردگار خویش سرتسلیم فرود آورند ودر برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت ها مقابله کنند.
در پایان پیام مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان آمده است: ۱۳ آبان تقویت حس همگرایی، هم افزایی، انسجام و وحدت در مقابل ظالمان و مستکبران را در بین ملت بیشتر خواهد کرد و من روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز را به همه جوانان و دلاور مردان بسیجی و مردان و زنان شرافتمند میهن اسلامی تبریک عرض می کنم و مثل همیشه از مردم فهیم و ولایتمدار اصفهان انتظار میرود تا با حضور در راهپیمایی۱۳ آبان ،حماسه ایی آگاهانه را به نمایش گذارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا