فراخوان ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی آذربایجان شرقی منتشر شد

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، از انتشار فراخوان آثار برای شرکت در ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان خبرداد.

احد حاجی بلند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور ارتقا سطح تئاتر دانشجویی، جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با همکاری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان اقدام به برگزاری  ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی می‌کند.

وی اضافه کرد: آداب، رسوم و باورهای بومی و محلی، حقوق شهروندی، زندگی و فرهنگ دانشجویی، دانشجو و آسیب های اجتماعی، دانشجو و فضای مجازی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از رونق تولید از محورهای آثار در این جشنواره است.

حاجی بلند، گفت: این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می‌شود که بخش صحنه‌ای آن به صورت رقابتی و بخش جنبی به شکل غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری ششمین جشنواره تئاتر دانشجویی آذربایجان شرقی، افزود: دانشجویان علاقمندان می‌توانند با توجه به شرایط شرکت در فراخوان جشنواره آثار خود را تا آبان ماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه تبریز- سازمان جهاددانشگاهی استان – معاونت فرهنگی ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۳۳۹۷۱۱ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا