انجمن صاحبان مطبوعات آذربایجان‌شرقی تاسیس می‌‎شود

رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اهمیت و جایگاه مطبوعات در توسعه کشور، گفت: انجمن صاحبان مطبوعات آذربایجان‎شرقی بر اساس مصوبه هیت راهبردی اتاق بازرگانی ایران تشکیل می‌شود.

یونس ژائله روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس انجمن صاحبان مطبوعات در سطح ملی و استانی اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تبریز پیرو موافقت اصولی در سطح آذربایجان شرقی نیز تاسیس می شود که فراخوان آن منتشر شده است. 

وی با بیان اینکه حائزین شرایط، مدارک و مستندات خود را می توانند حداکثر تا بیست و هفتم آبان ماه جاری به امور تشکل های اتاق بازرگانی تبریز ارایه کنند، افزود: صاحبان امتیاز مطبوعات آذربایجان شرقی شامل روزنامه، هفته نامه، ۲ هفته نامه، ماهنامه، ۲ ماهنامه، فصلنامه، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جزو حائزین شرایط هستند. 

ژائله ادامه داد: داشتن کارت معتبر بازرگانی یا کارت عضویت از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و آگهی آخرین تغییرات هیئت مدیره از دیگر شرایط احراز شرایط برای عضویت در انجمن صاحبان مطبوعات آذربایجان شرقی است. 

به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی دارای بیش از ۴۰۰ رسانه مجازی و مکتوب است و خانه مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه نگاران و انجمن مدیران مسئول مطبوعات آذربایجان شرقی بیش از ۱۰ سال است که سابقه فعالیت در این استان را دارند. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا