«جعبه سیاه نویسنده»، رمان جدید نویسنده تبریزی

 «جعبه سیاه نویسنده»، عنوان کتاب جدیدی از عبدالمجید نجفی، نویسنده نام آشنای تبریزی، است که به تازگی چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

به گزارش شنبه ایرنا، «جعبه سیاه نویسنده»، دومین کتاب از مجموعه سه گانه (تریلوژی) عبدالمجید نجفی است که در ۱۲۴ صفحه توسط انتشارات «قدیانی» با شمارگان یکهزار و ۱۰۰ نسخه و با قیمت ۲۸ هزار تومان در پشت ویترین کتابفروشی ها جای گرفته است. 

نجفی سال گذشته رمان «روزگار مه آلود» جابر را از سه گانه خود به بازار نشر ارایه کرد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

جکیده ای از داستان «جعبه سیاه نویسنده» از این قرار است: جلال صفّاری نویسنده‌ای است که عصر یک روز بارانی سوار هواپیما می شود، اما به جای رسیدن به خانه نقلی اش در شهرستان، از باغ-پانسیونی با معماری شگفت انگیز سر در می آورد.

در محل سرسبز جدید، زمان و مکان او یکی می شوند و نویسنده موقعیت های غریبی را تجربه می کند.

رمان«جعبه سیاه نویسنده»، هرچند داستانی فلسفی نیست، امّا نویسنده با داستانی کردن پرسش های وجودی که از دیرباز ذهن بشر را به خود مشغول ساخته، به فضاهای تازه‎ای پرداخته است.

خواننده این رمان برای پی بردن به معمّاها و اسرار هستی شناسی ذهن راوی بایستی تا آخرین سطر کتاب، صبوری سالکانه به خرج دهد و در خاتمه، خود را شخصیّت اصلی داستان باز یابد.

عبدالمجید نجفی پیش از این کتاب های «سمفونی سیب زمینی ها»، «۳۵ داستان برای نوجوانان» و «راز دره فانوس ها» را توسط انتشارات قدیانی به جامعه کتابخوان ایران عرضه کرده است. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا