دستگیری ۸۶ خرده فروش و معتاد متجاهر در “شاهین شهر”

دستگیری ۸۶ خرده فروش و معتاد متجاهر در “شاهین شهر

به گزارش ارک خبر:فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۸۶ خرده فروش و معتاد متجاهر در راستای اجرای عملیات پاکسازی مناطق آلوده توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در راستای مقابله با خرده فروشان و معتادان متجاهر عملیات پاکسازی را در مناطق آلوده این شهرستان به اجرا گذاشتند که دستاورد های خوبی به همراه داشت.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات که  با همکاری دیگر رده های انتظامی انجام شد طی  یک عملیات ضربتی ضمن پاکسازی چند محل تهیه و توزیع مواد افیونی تعداد ۸۶ خرده فروش و معتاد پرخطر شناسایی و دستگیر شدند .

سرهنگ بساطی  در ادامه بیان کرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می شود. سرهنگ بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پایان خاطر نشان کرد : متهمان پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا