شهرداری اصفهان در نمایشگاه اتوکام، چه سامانه هایی را به شهروندان معرفی می کند؟

شهرداری اصفهان در نمایشگاه اتوکام، چه سامانه هایی را به شهروندان معرفی می کند؟

شهرداری اصفهان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، اتوماسیون اداری، مخابرات و استارتاپ ها در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، با هدف معرفی سامانه های شهروندی، حضور دارد و در غرفه خود تلاش می کند شهروندان با آشنایی و استفاده از این سامانه ها بتوانند با سهولت بیشتری امور مربوط به حوزه مدیریت شهری را دنبال کرده و به انجام برسانند.

به گزارش ارک خبر سامانه سرای ۸ یکی از این سامانه ها است که به منظور یکپارچه سازی ضوابط ساخت و ساز، محاسبه تراکم، تأیید گواهی های صادره در شهرداری و … برای شهروندان کارایی دارد و شهروندان از طریق مراجعه به آن می توانند تعداد مراجعات خود به شهرداری را کاهش داده و در زمان، سوخت و هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنند.

سامانه مدیریت دانش دیگر سامانه شهرداری اصفهان است که برای اشتراک گذاری تجربه ها و دانش مجموعه کارکنان و مدیران شهرداری طراحی شده و از طریق آن می توان نسبت به اشتراک گذاری کتاب ها، مقاله ها و پژوهش های این حوزه اقدام کرد.  

این سامانه از طریق آدرس الکترونیکی knowledge.isfahan.ir قابل دسترسی است و بانک اطلاعاتی قابل توجهی از تجارب و دانش سرمایه انسانی در حوزه شهری است. نهادینه‌سازی فرهنگ به اشتراک‌گذاری دانش، افزایش بهره‌وری و تحول در سازمان از طریق ثبت تجارب کارکنان، طرح‌های پژوهشی و توسعه شهری شهرداری اصفهان، مقالات کارکنان، پایان نامه‌ها و کتاب‌های مدیریت شهری، تلاش برای جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های دانشی، پرهیز از انجام دوباره کاری‌ها و اتلاف سرمایه‌های فکری و مادی سازمان، انواع جستجو در اطلاعات و اسناد دانشی ثبت شده، امکان استفاده از طرح‌های پژوهشی برخی کلانشهرها، برنامه‌ریزی جهت اشتراک دانش بین شهرها و روستاهای استان و ایجاد بانک دانشی شهرداری از جمله مزایای طراحی این سامانه است. 

سامانه جامع نظرسنجی و ارزشیابی کامراد (سنا) نیز سامانه ای از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان است که با هدف طراحی نظرسنجی، تعریف اطلاعات پایه و ارائه گزارش توصیفی از نتایج نظرسنجی طراحی شده است.  

از جمله کاربردهای این سامانه حذف پرسشنامه و انجام پرسشگری به شکل الکترونیک، برگزاری دوره‌ای نظرسنجی از یک فرم طراحی شده، تعیین تعداد کل شرکت‌کنندگان، تعیین بازه زمانی شروع و پایان نظرسنجی و… و ارائه گزارش توصیفی از نتایج نظرسنجی است که از طریق نشانی الکترونیکی sana.isfahan.ir قابل دسترس است.

در این غرفه سامانه های دیگری همچون سامانه آرامستان های شهر اصفهان، اصفهان کارت، اپلیکیشن باریار ۷۲۴، سامانه ۱۳۷ برای ارتباطات مردمی با شهرداری اصفهان، سامانه توان ۷ در حوزه کارآفرینی شهری، پروفایل شهروندی، خدمات نقشه ای شهرداری اصفهان و سامانه حمایت شهرداری اصفهان از پایان نامه های دانشجویی به آدرس thesis.isfahan.ir معرفی و اطلاع رسانی می شود.  

ارزیابی اولیه دانشجویان از حیث رزومه علمی و اجرایی، اعلام رویدادهای مهم (همایش‌ها، تاریخ دفاع پایان‌نامه‌های تحت حمایت شهرداری و…)، معرفی پایان‌نامه‌ها و پروژهای پژوهشی انجام شده در شهرداری اصفهان، دستیابی به بانک اطلاعاتی دانشجویان، کاهش صرف انرژی و زمان پرسنل شهرداری برای پاسخگویی به مراجعان و کاهش حجم فیزیکی فرم‌های ارزیابی و مدارک دانشجویان از کاربردهای سامانه حمایت از پایان نامه های دانشجویی به آدرس thesis.isfahan.ir محسوب می‌شود.

همچنین ثبت درخواست برای حمایت از پایان‌نامه بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق این سایت صورت می گیرد. آگاه‌سازی از پایان نامه‌ها و پروژه‌های پژوهشی انجام شده در شهرداری اصفهانف سهولت و کاهش کاغذ بازی اداری نیز از دیگر ویژگی های این سامانه است.

غرفه شهرداری اصفهان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان تا ۱۲ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ در سالن شیخ بهایی محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا