ادغام شرکت‌های آبفای شهری با روستایی تا پایان سال کامل می‌شود/ تعدیل نیرو نداریم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: ادغام شرکت‌های آبفای شهری با روستایی در استان تا پایان سال کامل می‌شود.

علیرضا ایمانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه شرکت‌های آبفای شهری با شرکت‌های آبفای روستایی آغاز شده است، اظهار داشت: این ادغام تلاش می‌شود تا پایان سال کامل شود.

وی افزود:  تعدیل نیرو در ادغام‌های شرکت‌های آبفای شهری با آبفای روستایی در استان مطرح نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌شرقی به موضوع ادغام بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: بحث ادغام سیاست وزرات نیرو است و در این زمینه هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد،  چون سیستم ما واحد است.

ایمانلو خاطرنشان ساخت: شرکت آب و فاضلاب استان  تا پایان نیمه نخست امسال خدمات خود را در زمینه تامین و توزیع آب شرب بهداشتی در قالب یک میلیون و ۳۳۳ هزار فقره انشعاب آب با جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۱۱۹ هزار نفر (۱۰۰ درصد) جمعیت شهری در ۶۲ شهر استان ارائه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب روستایی (آبفار) آذربایجان‌شرقی با داشتن ۲ هزار و ۷۳۳ روستا با جمعیت یک میلیون و ۱۰۱ هزار و ۸۹۳ نفر، ۸۷۵ هزار و ۳۷۱ نفر را تحت پوشش قرار داده است که ۸۱ درصد مجموع جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود.

وی به هموطنان در استان در خصوص عدم اسراف آب شرب بهداشتی و صرفه‌جویی در خصوص این مایه حیات تصریح کرد: آب ارزشمندترین عطیه الهی و مهم‌ترین عامل تداوم حیات موجودات زنده و رکن اصلی توسعه پایدار است.

ایمانلو اضافه کرد: فقدان یا کمبود این مایع حیات‌بخش موجب اختلال در زندگی شهروندان و روستاها و بروز نابسامانی‌های فراوان می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی با اشاره به نحوه استحصال و سختی‌های فرآروی تامین و توزیع آب برای شهروندان یادآور شد: هم اینک آب مورد نیاز کلان‌شهر تبریز و تعدادی از شهرها و روستاهای واقع در مسیر به صورت فرا استانی و با صرف هزینه و انرژی زیاد تامین می‌شود، از این رو لازم است مشترکان و همشهریان نهایت دقت و صرفه‌جویی را در استفاده صحیح از آب مدنظر داشته باشند.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا