تبریز قهرمان مسابقات قهرمان کشوری مینی گلف شد

تیم «الف» مینی گلف آذربایجان‌شرقی قهرمان مسابقات کشوری این رشته ورزشی در هر ۲ بخش مردان و زنان شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی مینی گلف با حضور ۱۷ تیم از ۱۷ استان و ۲ تیم از آذربایجان شرقی و در رده سنی آزاد در ۲ بخش زنان و مردان از نوزدهم تا بیست و سوم مهر ماه در پارک ائل گولی تبریز برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد؛ 

در بخش انفرادی مردان، امیر حسین عزیزی از تیم آذربایجان شرقی الف، طاها مولایی از تیم اردبیل و عطا تقی‌پور از تیم آذربایجان شرقی ب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در بخش انفرادی بانوان مسابقات قهرمانی کشوری مینی گلف در تبریز نیز فاطمه جمشیدی از تیم آذربایجان شرقی الف، الهام محمدی از تیم قم و فاطمه مطلب زاده از تیم آذربایجان شرقی در رده های اول تا سوم ایستادند. 

در بخش تیمی مردان این مسابقات نیز تیم آذربایجان شرقی الف مقام نخست را کسب کرد، تیم استان اردبیل، نایب قهرمان شد و تیم استان قم مقام سوم را بدست آورد.

در بخش تیمی بانوان نیز تیم استان آذربایجان شرقی الف به مقام قهرمانی رسید، استان قم، دوم شد و تیم استان اردبیل در جایگاه سوم ایستاد. 

سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه این مسابقات گفت: مسابقات مینی گلف قهرمان کشوری از معدود مسابقاتی است که اداره کل ورزش و جوانان استان کمترین دخالت را در بحث اجرای آن داشته، زیرا همه زحمات برگزاری این مسابقات بر دوش خود عوامل اجرایی هیات گلف استان بود.

ابراهیم فیروزی از برگزاری هفت مسابقه بین المللی ورزشی در آذربایجان شرقی در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: سعی داریم امسال هم چهار مسابقه بین المللی دیگر برگزار کنیم.

عبداله تقی پور، رییس هیات گلف آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه ما در ورزش کشور دنبال قهرمان نبوده ایم، بلکه دنبال خلق پهلوانان نامی هستیم، افزود: در هر کشور و هر رشته ورزشی قهرمانان نامی معرفی می شوند، ولی پهلوانانی همچون تختی و نامجو و دیگر پهلوانان تاریخ ایران زمین خلق نمی شود.

از حواشی مراسم اختتامیه مسابقات قهرمان کشوری مینی گلف می توان به تاخیر یک ساعت و نیمه آن بدلیل تمام نشدن مسابقات بخش بانوان و همچنین عدم حضور مسئولان فدراسیون گلف کشور اشاره کرد. 

۵ نفر برتر انفرادی بانوان و آقایان این مسابقات به همراه پنج نفر اول مسابقات استعدادیابی به اردوی تیم ملی مینی گلف که اوایل زمستان امسال تشکیل می‌شود، فرا خوانده می شوند. 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا