هشدار پلیس درباره سوءاستفاده از گذرنامه زائران اربعین

پلیس فتا ناجا درباره سوءاستفاده از گذرنامه زائران اربعین هشدار داد.

ممنوعیت فروش بلیط هواپیما به صورت الکترونیک در زمان اربعین/ هموطنان فریب کلاهبرداران حوزه حذف یارانه را نخورند

سرهنگ علی محمد رجبی سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سایت‌های فروش الکترونیکی بلیط هواپیما در زمان اربعین اجازه فروش بلیط ندارند و تمام بلیط‌ها از طریق دفاتر به فروش می‌رسند.

وی افزود: زوار در نظر داشته باشند که در زمان بازگشت از سفر اربعین گرفتار سودجویانی که به دنبال ریجستر کردن موبایل هستند نشوند و موارد مورد نیاز را در نظر داشته باشند تا در دام کلاهبرداران نیفتند و از گذرنامه‌هایشان سوء استفاده نشود.

شهروندان به پیامک حذف یارانه توجه نکنند

سرهنگ رجبی بیان کرد: اگر پیامک حذف یارانه برای هموطنان ارسال شد به آن ها توجه نکنند، چرا که سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیامک حذف یارانه را با سرشماره یارانه ارسال خواهد کرد.

  سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا تصریح کرد: در زمان دریافت این پیامک شماره موبایل یا سامانه‌ای را مشاهده نخواهید کرد و عنوان یارانه بر روی آن وجود دارد.


بیشتر بخوانید؛ خروج زائران اربعین با خودرو از کشور تنها از مرز چذابه مجاز است/ کاپوتاژ تنها تا ۲۵ مهر


وی افزود: در فرآیند این پیامک از هموطنان هیچ درخواست دریافت وجهی خواسته نخواهد شد و هموطنان به هیچ سایتی نباید مراجعه کنند و صرفا باید با مراجعه به دفاتر پستی و اعلام شده در سایت یارانه نسبت به انجام امورات خود اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا