دیدار مسؤولان عالی قضایی استان با فرمانده نیروی انتظامی استان

دیدار مسؤولان عالی قضایی استان با فرمانده نیروی انتظامی استان

به گزارش ارک خبر: همزمان با هفته نیروی انتظامی، رییس کل دادگستری استان به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و تنی چند از معاونانش با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان این هفته را به فرمانده نیروی انتظامی استان و همکارانش تبریک گفتند.

در نشست مشترکی که در حاشیه این دیدار برگزار شد، محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان ضمن تبریک این ایام گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و پیام آور نظم و امنیت در جامعه است و تلاشهای جهادگونه پرسنل این نیرو همراه و همپای دستگاه قضایی در اجرای عدالت و برقراری نظم، امنیت پایدار و مثال زدنی حال حاضر سطح استان را رقم زده است.

وی افزود: تعامل، همکاری و برادری میان دستگاه قضایی با نیروی انتظامی این امکان را فراهم می سازد تا از یک سو طرح ها و مأموریت های این نیرو با صلابت و قدرت بیشتر اجرا و از سوی دیگر قضات شریف نیز در اجرای عدالت پرسنل نیروی انتظامی را همانند بازوانی قدرتمند در کنار خویش سهیم بدانند.

علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی حضور فرماندهان لایق و کاردان در رأس نیروی انتظامی را استان غنیمت دانست و بیان داشت: بی شک با تعامل و همکاری، تحقق اهداف عالیه دستگاه قضایی که با حضور رییس محترم قوه قضاییه امیدی مضاعف در مردم ایجاد کرده است، به درستی میسر خواهد شد.

وی افزود: در این راستا امروز شاهد آن هستیم برخوردهای قاطع دستگاه قضایی با سودجویان و مفسدان بیم و هراس را در دل فرصت طلبان و هنجارشکنان ایجاد نموده است.

سردار معصوم بیگی نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار صمیمی بیان داشت: حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان در حوزه های مختلف با نیروی انتظامی ستودنی است و حد پایانی برای همکاری و تعامل دو مجموعه قائل نیستیم.

وی افزود: همراهی و تعامل و حمایت قضات شریف و متدین از نیروی انتظامی باعث شده است همکارانم در اجرای وظایف محوله خود کمترین دغدغه را داشته باشند.

گفتنی است حجت اسدی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان نیز از اجرایی شدن چند طرح جدید خدمات الکترونیک قضایی که باعث تسهیل در انجام امور مرتبط با نیروی انتظامی با دادگستری می شود، خبر داد.

گفتنی است در پایان از خدمات و تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی با اهداء لوح سپاس به سردار فرماندهی این نیرو تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا