حضور فعال ذوب‌آهن اصفهان در گردهمایی فناورانه صنایع ، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌ آپ‌های صنعت فولاد


حضور فعال ذوب‌آهن اصفهان در گردهمایی فناورانه صنایع ، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌ آپ‌های صنعت فولاد

به گزارش ارک خبر:در راستای حمایت از رونق تولید و ساخت داخل محصولات و ملزومات صنایع فولاد کشور،  همایش « معرفی نیازهای فناورانه صنعت فولاد » با حضور کلیه فعالان صنعت آهن و فولاد، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در روزهای هفتم لغایت نهم مهرماه ۹۸ برگزار شد.

شرکت ذوب‌آهن اصفهان نیز در کنار ۱۲۰ کارخانه‌ و تولیدکننده بزرگ و کوچک صنعت فولاد و صنایع وابسته، با استفاده از این فرصت درصدد شناسایی بیشتر چالش‌ها و نیازهای فناورانه صنایع فولاد بر آمده و در این رویداد حضوری فعال داشت. در این همایش ، علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه صنایع فولاد (Reverse Pitch)، نمایشگاه تخصصی این حوزه با حضور شرکت‌های مرتبط، جلسات B2B میان فعالین صنعت فولاد و همچنین نشست‌های انتقال تجربه و پنل‌های تخصصی (Pitch) با هدف معرفی ظرفیت‌ها و آشنایی با فناوری‌های به‌روز شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار گردید .

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی و عباس پاپی‌زاده بالنگان نماینده مردم دزفول و سخنگوی کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی و جمعی از دیگر از مسئولان از غرفه‌ی ذوب‌آهن اصفهان ، در “گردهمایی فناورانه صنایع ، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌ آپ‌های صنعت فولاد” بازدید نمودند .

مراسم اختتامیه گردهمایی فناورانه صنایع ، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌ آپ‌های صنعت فولاد با حضور دکتر ستاری معاون علمی و تحقیقاتی ریاست جمهوری، دکتر فولادگر رییس کمیسیون حمایت از تولید ملی، دکتر غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو و دکتر وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد .

تایید و تاکید رئیس ایمیدرو بر پیشنهاد معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب‌آهن اصفهان

مهندس نصر معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه شرکت ذوب‌آهن اصفهان به عنوان سخنران ویژه مراسم اختتامیه همایش فناورانه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری پیشنهاد داد با توجه به وجود توانمندی در شرکت های فنی مهندسی داخلی در خصوص خرید دانش فنی برای همه پلنت های خریداری شده از خارج سختگیری شود.

این پیشنهاد مورد توجه دیگر سخنرانان این مراسم به ویژه دکتر غریب پور و دکتر ستاری قرار گرفت. در ادامه دکتر ستاری معاون علمی و تحقیقاتی ریاست جمهوری نیز در سخنان خود از خام فروشی معادن کشور گلایه کرد و خام فروشی را عامل جلوگیری از ایجاد اشتغال و تولید در کشور دانست



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا