گروه فولاد مبارکه در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

گروه فولاد مبارکه در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

مدیران و کارکنان گروه فولاد مبارکـــــه هم‌زمــــان با تاســـــوعا و عاشورای حسینی، هم‌نوا با سایر آحاد مردم ولایت‌مـــدار کشــــور در غم شهـــادت جانسوز امــــام سوم شیعیان و ۷۲ تن از یـــاران باوفای ایشان رخت عـــزا بر تــن کــردند و اشک ماتم ریختند.
به گزارش ارک خبر، روز یکشنبه هشتم محــــرم، طی آییـــنی باشکــــوه، مدیرعـــامل، معاونان، مدیران، و کارکنان شرکت فولاد مبارکه به همراه پیمانکاران شاغل در شرکت در قالب دسته‌ها و هیئت‌های زنجیرزنی و سینه‌زنی با حرکت به سمت مسجد جامع شرکت در شهادت سید و سالار شهیدان نوحه‌خوانی کردند.
در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا، مرثیه‌خوانی مداحان اهل‌بیت و سخنرانی حجت‌الاسلام لقمانی و حجت‌الاسلام مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعۀ موقت اصفهان همراه بود، خادمین حرم حضرت ابوالفضل العباس (ع) پرچم گنبد قمر بنی‌هاشم را در بین عزاداران به گردش درآوردند و حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیدند.
این گزارش حاکی است در این ایام، شرکت فولاد مبارکه به مدت ۵ شب در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اصفهان با برگزاری مراسم سخنرانی و مداحی پذیرای مردم عزادار و هیئت‌های مذهبی اصفهان بود.
گفتـــــنی اســـــت ایــــن مراســـــم در شرکـــــت‌های فولاد هرمزگان، مجتمع فولاد سبا، فولاد امیرکبیر کاشان و ورق خودرو و سفیددشت چهارمحال و بختیاری نیز با شکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا