۳۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۰ آماده بهره‌برداری است

۳۰ میلیارد تومان پروژه در منطقه ۱۰ آماده بهره‌برداری است  

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: حدود ۳۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی، ورزشی و فرهنگی در این منطقه آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ارک خبر مهندس شهبازی اظهار کرد:ایستگاه آتش نشانی شماره ۲۵ «ظفر» در محله اطشاران، مجموعه ورزشی روباز در محل پارک تمدن، خانه کودک استاد همایی در محله هفتون و خیابان هفت تیر حدفاصل خیابان پروین تا سپیده کاشانی آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲۸ پروژه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی برای این منطقه در نظر گرفته شده که بخش عمده آن در محله‌های کمتر توسعه یافته تعریف شده است، گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۰ گفت: در این منطقه ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری وجود دارد که مهم‌ترین آن احداث بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضاء به همت جمع زیادی از پزشکان و خیران است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ بیشترین پروژه مشارکتی را در بین مناطق ۱۵ گانه دارد، افزود: ۲۵ پروژه مشارکتی فعال در سطح منطقه ۱۰ است که بخش عمده آن‌ها در حوزه ساخت و ساز و شهرسازی بوده در حالی که قابلیت‌های بیشتری در این منطقه وجود دارد و می‌توان پروژه‌هایی را که درآمدهای پایدار به همراه دارد برای منطقه تعریف کرد.

شهبازی ساماندهی حریم چشمه مرغاب و پروژه خیابان مصلی را از جمله پروژه‌های محرک توسعه در منطقه ۱۰ برشمرد و گفت: آزادسازی مسیر ورودی خیابان اطشاران از سمت اتوبان در دستور کار قرار گرفته و در این نقطه بلوار ۳۶ متری احداث خواهد شد که البته آزادسازی آن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تاکید کرد: در یک سال اخیر در راستای تداوم نهضت خدمت رسانی و برقراری عدالت اجتماعی و توازن در ارائه خدمات شهری اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا