pci پروژه ای سرشار از غرور و سرافرازی

pci  پروژه ای سرشار از غرور و سرافرازی

به گزارش ارک خبر:پروژه تزریق پودر زغال در آستانه راه اندازی و بهره برداری قرار دارد . از آغاز عملیات اجرایی این پروژه تاکنون ، مدیریت روابط عمومی شرکت بر حسب وظیفه سازمانی تلاش نمود سهم سختکوشی یکایک همکاران در پیشرفت پروژه تزریق پودر زغال را از طریق رسانه های شرکت بازتاب نماید. در این شماره به سراغ تعدادی دیگر از این همکاران رفتیم و با آن ها گفتکو نمودیم که در ادامه می خوانید:

اکبر یوسفیان مسئول انبار پروژه pci ، تحویل کالا و تجهیزات پروژه از گمرک ذوب آهن و حمل آن به انبار پروژه و همچنین کدگذاری، چیدمان و تحویل به بخش های مختلف پروژه را از اهم وظایف و مسئولیت  خود عنوان کرد و گفت : در حمل تجهیزات و قطعات سنگین و حجیم نیاز به مکانیزهای خاصی بود اما این اقدامات با همه مشکلات توسط مکانیزم های موجود در کارخانه انجام شد که این امر جدیت همکاران را برای پیشبرد و تکمیل پروژه pci نشان می داد .

مسئول انبار پروژه pci ، افزود: انطباق تجهیزات و متریال ارسال شده با لیست درخواستی و تکمیل فرم انطباق و یا عدم انطباق و هم چنین تحویل متریال به بخش های مصرفی و یا نصب، از حساسیت های خاص برخوردار بوده و با تمام دقت این کار انجام شد تا در روند پیشرفت پروژه خللی ایجاد نشود .

وی خاطر نشان کرد: من در هیچ پروژه ای تجربه کاری نداشتم وافتخار می کنم اولین تجربه پروژه ای من در پروژه ای بزرگ و ملی چون پروژه pci رقم خورد و باعث شد تجارب ارزشمندی کسب کنم.

سید محمد رضا حجازی، کاردان عمران پروژه pci گفت: قبل از آغاز پروژه pci تمام معارض را برطرف و بستر لازم برای اجرای پروژه را فراهم کردیم .

وی افزود: pci پروژه بزرگی هست که بر اساس زمان بندی توسط کارشناسان داخلی اجرا شد و پس  از راه اندازی به رونق تولید اقتصادی ذوب آهن کمک شایانی خواهد کرد .

حجازی که در ۲۴ پروژه، ذوب آهن فعالیت داشته است گفت: از این که در چنین پروژه بزرگی فعالیت داشتم احساس غرور می کنم .

مهندس حبیب سلحشور کارشناس دفتر فنی شرکت جهان صنعت بختیاری گفت: نصب دو دستگاه ایستگاه انتقال مواد از مسیر تخلیه زغال و نصب سه گالریcm به طول بیش از ۲۰۰ متر و کلیه تجهیزات انتقال مواد در پروژه pci  مواردی بود که توسط این شرکت اجرا شد.

مهندس سلحشور هماهنگی نیروهای کارگاهی و پیشتیبانی پروژه  pci را قابل توصیف دانست و افزود: این پروژه ملی بود و در اجرای آن بحث پیمانکار و ذوب آهن مطرح نبود و همه با تعلق خاطر به پروژه های ملی تحت نظر مدیر پروژه این مهم را به نتیجه رساندند.

وی اظهار داشت: ساندویچ پنل، پوشش های سازه ای و نمای سازه های این پروژه نیز توسط شرکت جهان صنعت بختیاری اجرا شد . مهندس سلحشور فعالیت در این پروژه را خاطره انگیز و تجربه مهمی دانست که هیچ وقت آن را فراموش نخواهد کرد .

اسدا… خلجی از همکاران بخش اداری و پشتیبانی پروژه هم گفت: هر روز با تلاش همکاران رشد pci را شاهد بودیم خوشحال هستم در آستانه راه اندازی این پروژه بزرگ حاصل زحمات ذوب آهنی ها به بار نشسته است . وی افزود : اکنون با نگاه به بنای بلند pci احساس غرور و سرافرازی می کنم .



نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا