کاهش ۶درصدی کشته و مصدوم در تصادفات رانندگی شهریور ماه سال جاری

فرمانده پلیس راه راهور ناجا از کاهش ۶درصدی کشته و مصدوم در تصادفات رانندگی شهریور ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تیمور حسینی بعد از ظهر جمعه و هم زمان با آخرین روز تعطیلات ماه محرم و آخر هفته در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: محورهای منتهی از شهرهای شمالی کشور به تهران از ترافیک پر حجم برخوردار هستند.

وی افزود: در حال حاضر محدودیت های تردد برای مسافران در مسیر جنوب به شمال محور هراز اعمال شده است و از ساعت ۱۵ محدودیت تردد برای این افراد اعمال شده و تا ساعت ۲ بامداد شنبه ادامه خواهد داشت.

حسینی گفت: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو هنگام رانندگی و خستگی و خواب آلودگی از مهم ترین عامل تصادفات محسوب می شوند.

وی اضافه کرد: حدود یک هزار و ۴۰۰ کشته و بیش از ۸ هزار معلول و مصدوم در شهریور سال ۹۷ بر اثر تصادفات جاده ای داشتیم، که این آمار در شهریور سال جاری ۶ درصد کاهش داشته است.

فرمانده پلیس راه راهور ناجا از مسافران خواست، تا کمربند ایمنی را برای سرنشینان صندلی عقب خودرو نیز ببندند و گفت: رانندگان اگر احساس خستگی کردند، می بایست حتما استراحت کنند، چرا که خستگی و خواب آلودگی مهم ترین عامل تصادفات در این ایام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا