برگزاری مسابقه‌ی نقاشی آب و محیط زیست برای کودکان زیر ۱۳ سال در تبریز

دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران از برگزاری مسابقه‌ی نقاشی آب و محیط زیست برای کودکان زیر ۱۳ سال در تبریز خبرداد.

برگزاری مسابقه‌ی نقاشی آب و محیط زیست برای کودکان زیر ۱۳ سال در تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اسدی دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران گفت: مسابقه‌ی نقاشی آب و محیط زیست برای کودکان زیر ۱۳ سال، به عنوان برنامه جانبی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران ۲۶ شهریور ماه در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

 دبیر اجرایی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران گفت: هدف از برگزاری این مسابقه فرهنگ سازی برای فراگیر‌های سنین پایین به ویژه دانش آموزان در خصوص اهمیت و جایگاه آب در زندگی انسان هاست.

او افزود: مسابقه نقاشی آب و محیط زیست در روز افتتاحیه‌ی سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مرکز نوآوری دانشگاه تبریز، روبروی دانشکده‌ی شیمی تبریز به صورت زنده برگزار می‌شود.

اسدی گفت: تمام کودکان و نوجوانان زیر ۱۳ سال در تبریز می‌توانند در این مسابقه شرکت کرده و آثاری با موضوعات آب و محیط زیست خلق کنند، بعد از اتمام مسابقه، طبق نظر داوران آثار خلاق در ارتباط با آب و محیط زیست انتخاب شده و در مراسم اختتامیه کنفرانس از آثار برتر تجلیل می‌شود.

او افزود: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه با همراه داشتن یک قطعه عکس سه در چهار، به دبیرخانه‌ی این کنفرانس به نشانی تبریز- بلوار ۲۹ بهمن- دانشگاه تبریز-دانشکده کشاورزی- گروه علوم و مهندسی آب مراجعه کنند.

اسدی افزود: جشنواره دانشجویی آب و رسانه نیز با رویکرد زمینه سازی برای تولید محتوای متناسب با محور‌های سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در سطح رسانه‌ها و ارتقای آگاهی عمومی در خصوص آب، به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران در تبریز برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ سومین کنفرانس ملی هیدرولوژی ایران به مدت سه روز در روز‌های ۲۶ الی ۲۸ شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا