حفظ جایگاه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی

تکواندوکاران ایران جایگاه خود در تازه‌ترین رنکینگ اعلام شده المپیکی را حفظ کردند.

فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه سپتامبر را اعلام کرد. بر این اساس «آرمین هادی‌پور» نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم کشورمان، جایگاه خود در رده پنجم را حفظ کرد. «فرزان عاشورزاده» دیگر نماینده ایران در این وزن در رده بیست و سوم جای دارد.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم «میرهاشم حسینی» در رده دهم قرار گرفت، «سروش احمدی» همچنان در رده چهاردهم قرار دارد و «امیرمحمد بخشی» رده نوزدهم را به نام خود ثبت کرده است.

«محمدعلی خسروی» در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم همچنان در رده بیست و هفتم قرار دارد و «علی اشکوریان» نیز رده بیست و نهم را به خود اختصاص داده است.

«سجاد مردانی» تکواندوکار وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم، جایگاه پنجم را حفظ کرد. «سعید رجبی» دیگر نماینده این وزن در رده بیست و نهم را در اختیار دارد.

در گروه زنان «ناهید کیانی» در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم در رتبه چهل و یکم را به نام خود ثبت کرده است. «مهلا مومن‌زاده» دیگر نماینده این وزن نیز که در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نقره شد در رده شصت و یکم قرار دارد.

«پریسا جوادی» در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در رده پنجاه و پنج قرار گرفته است.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم «یلدا ولی‌نژاد» رده هجدهم را به خود اختصاص داده و «کیمیا علیزاده» شصت و یکم است.

در وزن به اضافه ۶۷ کیلوگرم «زهرا پوراسماعیل» رده چهل و هفتم را به خود اختصاص داده، «اکرم خدابنده» هم در رده پنجاه و پنجم قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا