معرفی برترین های مسابقات سراسری آمادگی جسمانی همسران و کارکنان زن ناجا

معرفی برترین های مسابقات سراسری آمادگی جسمانی همسران و کارکنان زن ناجا

به گزارش ارک خبر:مسئول ورزش بانوان ناجا، تیم های اصفهان، همدان و فارس را به عنوان برترین های دومین دوره مسابقات سراسری آمادگی جسمانی همسران و کارکنان زن نیروی انتظامی معرفی کرد.

“مهناز یمینی” گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: دومین دوره مسابقات سراسری آمادگی جسمانی همسران و کارکنان زن ناجا با حضور تیم های مختلف از فرماندهی انتظامی استان ها و یگان های مستقل ناجا در طی ۲ روز به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات ۲۲ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، همدان و فارس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

مسئول ورزش بانوان ناجا، با اشاره به استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات گفت: خوشبختانه سطح مسابقات هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و امیدواریم این مسابقات را در سطح عالی تر نیز برگزار کنیم.

خانم یمینی، به تاکید ویژه فرمانده ناجا و همچنین پیگیری معاون تربیت و آموزش ناجا در خصوص تقویت روحیه و فزایش توان و آمادگی کارکنان زن ناجا برای موفقیت در اجرای ماموریت های محوله به آنها اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این گونه مسابقات بالا بردن توان و آمادگی پلیس های زن در اجرای بهتر ماموریت های مربوط به خود و همچنین ایجاد شور و نشاط در بین همسران کارکنان نیروی انتظامی است که به حمد الله ارزیابی ها نشان از محقق شدن این هدف دارد.

مسئول ورزش بانوان ناجا، میزبانی این دوره از مسابقات را بسیار مطلوب عنوان کرد و با اشاره به رضایتمندی بالای شرکت کنندگان گفت: جا دارد از سردار “معصوم بیگی”، فرمانده انتظامی استان ، سرهنگ “کریمی”، معاون تربیت و آموزش و خانم “رحیمی” مسئول ورزش بانوان این فرماندهی که زحمات بسیار زیادی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام دادند تقدیر و تشکر کنم.

گفتنی است، مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری آمادگی جسمانی همسران و کارکنان زن ناجا با حضور خانم “زهرا سعیدی” نماینده مجلس شورای اسلامی، خانم” شاکری فرد” مسئول ورزش بانوان استان و دیگر مسئولان در اردوگاه شهدای فرهنگی، هنری شهدای درچه برگزار و از تیم های برتر تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا