فرماندار تبریز بر افزایش پروازهای فرودگاه این شهر تاکید کرد

فرماندار شهرستان تبریز کیفیت خدمات ارائه شده در فرودگاه شهید مدنی را مناسب ارزیابی و بر افزایش مسیرها و تعداد پروازهای این فرودگاه تاکید کرد.

بهروز مهدوی با حضور در فرودگاه این شهر از نحوه خدمت رسانی اداره کل فرودگاههای استان و نهادهای مستقر در فرودگاه به مسافرین و مراجعین فرودگاه تبریز بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی، معاون عمرانی فرماندار و هم چنین بخشدار مرکزی تبریز وی را همراهی می کرد، حاضرین از نحوه خدمات رسانی در ترمینال اصلی فرودگاه تبریز، محل پاسخگویی شرکت های هواپیمایی، اورژانس، کافی شاپ و رستوران، غرفه های فروش و هم چنین پروژه توسعه ترمینال ۳ و اپرون شرقی بازدید کردند.

مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش تعداد پروازهای فرودگاه تبریز در ماه های گذشته گفت: ایجاد مسیرهای پروازی جدید و هم چنین افزایش تعداد پروازهای فرودگاه تبریز در دستور کار اداره کل است و بدون شک سیر صعودی پروازهای فرودگاه تبریز ادامه خواهد یافت.

رامین آذری هم چنین با اشاره به پروژه های در دست اجرای فرودگاه تبریز گفت: دو پروژه مهم فرودگاهی یعنی توسعه اپرون شرقی و هم چنین توسعه ترمینال بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا