دستگیری سارق چادر به سر با ۲۵ فقره سرقت

دستگیری سارق چادر به سر با ۲۵ فقره سرقت

به گزارش ارک خبر:فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه ای کابل برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق به ۲۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرده است.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در مناطق مختلفی از شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷با تلاش های شبانه روزی و انجام اقداماتی خاص فردی را که با پوشش چادر زنانه اقدام به سرقت می کرد شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران آن یگان با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم ۴۰ ساله را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل یک پلاستیک کابل های تکه تکه شده و یک متر کابل کامل و مقداری سیم سوخته شده اماده فروش کشف کردند.

سرهنگ خدادوست تصریح کرد: متهم در بازجویی های صورت گرفته به ۲۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف و تحویل مراجع قضائی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده بالارفتن فردی از ستون برق و یا حمل سیم برق توسط خودرویی حتما موضوع را به پلیس اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا