افتتاح اولین استودیوی آموزشی – تخصصی گویندگی دراستان اصفهان

با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان صورت پذیرفت:

افتتاح اولین استودیوی آموزشی -تخصصی گویندگی دراستان اصفهان

اولین استودیوی آموزشی -تخصصی گویندگی (اَمرداد)با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان افتتاح گردید.

به گزارش ارک خبر:با حضورآرش اخوان طبسی مدیرکل فنی وحرفه ای استان اصفهان، فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شهر اصفهان ، جمعی از مدیران وهنرمندان واصحاب رسانه، اولین استودیوی آموزشی وتخصصی گویندگی (اَمرداد)آموزشگاه آزاد فنی وحرفه ای به مدیریت نوید مستعان از مجریان و گویندگان رسانه ی ملی در استان اصفهان افتتاح گردید.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان درآیین افتتاح این استودیو وتبریک روزخبرنگار گفت: همواره بر این باورم که مجموعه اجرایی کشور باید در تعامل مستقیم و سازنده با اصحاب رسانه باشد.

اخوان طبسی بیان داشت: به یقین هر شهروندی که مهارتی در حوزه فنی حرفه‌ای داشته باشد این اداره کل از وی برای ادامه مسیر حمایت خواهد کردوبه اصحاب رسانه وخبرنگاران نیز اعلام می‌کنم که در‌های مرکز فنی حرفه‌ای بر روی اصحاب رسانه باز است.

وی اظهارکرد:یکی  از اهالی رسانه و مجریان توانمند اصفهان امروز آغازگر حرکت بدیعی در راه اندازی نخستین استودیو آموزشی تخصصی گویندگی دراصفهان شده است که این امر را به فال نیک می گیریم

در ادامه فریده روشن رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی شهر اصفهان با تبریک روز خبرنگار و روز عرفه اظهار داشت: شهر اصفهان به عنوان قطب فرهنگی در کشور و همچنین عضوی از شبکه شهر‌های خلاق یونسکو فاقد موسسه استعدادپروری تخصصی در زمینه گویندگی بود.

روشن ابراز داشت: بارها از مسئولان گلایه کردم چرا در شهر اصفهان که مهد هنر و هنرمند است باید در برگزاری برنامه ها از مجریان شهرهای دیگر استفاده شود.

این عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان، به عنوان شهر هنردوست می‌تواند با توانمند سازی شهروندان و به ویژه کودکان و حمایت از فعالان هنر، گام موثری در ارتقای هنر و فرهنگ بردارد.

خبرنگار:علیرضا هژبری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا