قطعه چهارم آزادراه تبریز – ارومیه تکمیل شد

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با اجرای اقدامات ایمنی در مسیر خاصبان – سرای در قطعه ۴ آزادراه تبریز – ارومیه عبور ترافیک از باند دوم این مسیر انجام و ساخت این قطعه تکمیل شد.

عباسعلی شیری، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باند دوم این مسیر به طول ۲۸.۵ کیلومتر با تلاش راهداران این اداره و در بازه زمانی یک ماهه تحت عملیات ایمن سازی قرار گرفت و تمامی علائم مورد نیاز بر اساس اولویت بندی نصب و خط کشی محور انجام شد.

وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این مسیر، اقدامات ایمنی شامل نصب علائم، خط کشی و هدایت ترافیکی انجام شد، اظهار کرد: در اجرای این طرح عمل به شعار اقتصاد مقاومتی از شاخص های مورد توجه این اداره بود و نهضت صرفه جوئی در سایر طرح های ایمنی راه نیز مورد تاکید است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات رنگ آمیزی و خط کشی جاده های ارتباطی در حوزه شهرستان تبریز آغاز شده و با تهیه رنگ مورد نیاز عملیات رنگ آمیزی در سایر جاده های ارتباطی استان نیز انجام می شود.

شیری، ادامه داد: ارتقای سطح کیفی علائم عمودی و منظر آرایی جاده های ارتباطی با توجه به دید بصری کاربران جاده ای و آرامش خاطر روحی و روانی آن ها از مجزای زنگ آمیزی پایه های علائم و حفاظ های فلزی در دستور کار این اداره قرار دارد.

آزادراه تبریز – ارومیه به طول ۱۳۱ کیلومتر در حال احداث است و قطعه ۴ آن به طول ۳۱ کیلومتر در محدوده بخش ایلخچی در شهرستان اسکو واقع شده و حدفاصل سه راهی سرای تا سه راهی خاصبان را دربر می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا