افزایش کشف ۶۰۰ درصدی موادمخدر صنعتی دراصفهان

معصوم بیگی خبرداد:

افزایش کشف ۶۰۰ درصدی موادمخدر صنعتی دراصفهان

به گزارش ارک خبر، مهدی معصوم‌بیگی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار اظهار کرد: هرچند یک روز به عنوان روز خبرنگار نامیده شده است اما نباید به یک روز خلاصه شود، هر روزی که در آن انجام وظیفه شود روز خبرنگار است.

معصوم‌بیگی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی استان اصفهان تشریح کرد: در حوزه سرقت و مبارزه با سرقت در سال جاری ۴۰ باند سرقت شناسایی و با آن‌ها برخورد شده است، بیشترین برخورد با سرقت از منازل، سیم و کابل برق و برخورد با باندهای سرقت داخل خودرو بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: دستگیرشدگان درحوزه سرقت ۳۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته ودر حوزه کشف هم ۱۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذاشته داشته‌ایم.

معصوم بیگی تصریح کرد : در این مدت بیش از ۸۰۰ پرونده قاچاق کالا تشکیل شده  و حدود ۹۵۰ نفر قاچاقچی کالا توسط نیروی انتظامی استان دستگیر و با آن‌ها برخورد شده است

وی بیان کرد: به رشد ۵۰ درصدی در بخش کشف قاچاق سوخت هم در مدت چهار ماهه امسال اشاره کرد.

رییس پلیس استان اصفهان اظهار کرد: نظارت بر توقف خودروها در مکان‌های ممنوعه نیز به صورت مکانیزه تقویت شده است تا بتوانیم ترافیک شهر را کنترل کنیم و از ۱۵ اردیبهشت تا امروزبالغ بر ۲ هزار و ۱۴۱ خودرو برخورد شده است که تخلفاتی از جمله شیشه دودی ، سگ‌گردانی وآ لودگی صوتی داشتند.

معصوم بیگی تصریح کرد:بالغ بر ۱۵ تن مواد مخدر کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است، همچنین بالغ بر ۶۰۰ درصد کشفیات مواد مخدر صنعتی افزایش داشته است.

رییس پلیس استان اصفهان افزود:در چهار ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، برداشت غیرمجاز از حساب های بانکی با ۲۰۰ درصد،  کلاهبرداری های رایانه ای با ۷۰ درصد و مزاحمتهای اینترنتی با ۶۳ درصد رشد مواجه بوده است.

وی اظهار داشت: علت افزایش جرم در فضای مجازی ناآشنایی عموم مردم با شگردهای کلاهبرداران به ویژه در مقوله فیشینگ، افزایش درگاه های جعلی و بازدارنده نبودن مجازات است.

خبرنگار:علیرضاهژبری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا