نگاهی گذرا بر فعالیتهای مخابرات شهرستان تیران و کرون

نگاهی گذرا بر فعالیتهای مخابرات شهرستان تیران و کرون

به گزارش ارک خبر:اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان به منظورآشنایی عموم شهروندان نسبت به معرفی خدمات و امکانات موجود در شهرستان ها و روستاهای اطراف استان با حضور در مخابرات برخی از شهرستان ها گزارش مختصری از رویدادها و وضعیت فعلی موجود را اعلام می دارد .

 دراین گزارش که با همکاری برنامه رادیویی چتر ارتباط و با حضور در مرکز مخابرات شهرستان تیران و کرون تهیه گردیده است ، ریئس مرکز مخابرات شهرستان تیران و کرون آقای مهندس ناصر سلطانی تهرانی اذعان داشت : شروع فعالیت مخابرات تیران و کرون تقریبا حدود ۱۵ تا ۲۰ سال قبل از انقلاب می باشد که از ابتدا به صورت دو خط FX   در یک مکانی به نام تلفنخونه وجود داشت که به صورت استیجاری  در اختیار این مرکز قرار داشت . این خطوط FX  از اصفهان به نجف آباد و از نجف آباد به تیران و کرون دایر بود و از طریق همین دو خط ارتباطات تلفنی مردم حل و فصل می شد .

سلطانی در ادامه افزود : بعد از انقلاب اسلامی به همت و تلاش همکاران مخابراتی بهینه سازی ارتباطات پیشرفتهای چشمگیری صورت گرفته است .

رئیس مرکز تیران و کرون با اشاره به تعداد مشترکین در قسمت های مختلف در این شهرستان اشاره کرد و افزود :  شهرستان تیران و کرون دارای  28 مرکز مخابراتی است که ۳ مرکز شهری و ۲۵ مرکز روستایی را شامل می شود .

وی افزود : در شهرستان تیران و کرون نزدیک به ۳۵۰۰۰ تلفن ثابت وجود دارد که با نصب تجهیزات FTTH و ADSL  مخابرات ، امکان دسترسی مشترکین به اینترنت پرسرعت فراهم گشته است .

 سلطانی در پایان با اشاره به توزیع یکنواخت زیر ساخت های مراکز شهری و روستایی در این شهرستان اشاره داشت و اقزود مخابرات تیران و کرون مرکز ترانزیت بین سه استان اصفهان ، خوزستان و چهارمحال و بختیاری می باشد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا