جوانان والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر جهان راه یافتند

تیم جوانان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (شنبه) در منامه بحرین و در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله نخست گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان، مقابل جمهوری چک قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان بهروز عطایی که در ۲ مسابقه قبلی خود ابتدا تونس را سه بر صفر شکست داده بودند و سپس مقابل روسیه با نتیجه سه بر ۲ باخته بودند، با ۲ برد و هفت امتیاز در رده دوم گروه خود قرار گرفتند و به دور بعد صعود کردند.

عطایی در بازی با جمهوری چک، تیم خود را با ترکیب اصلی امیرحسین اسفندیار، پوریا یلی، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، مهران فیض امام دوست، امیرمحمد فلاحت‌خواه و محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد.

سه ست این بازی با امتیازات ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ به سود ایران رقم خورد.

والیبالیست‌های جوان ایران در مرحله بعد باید در گروه F به مصاف آرژانتین، برنده مسابقه برزیل و ایتالیا و بازنده دیدار چین و بحرین بروند.

در مسابقه امروز، پوریا یلی با ۲۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. پشت خط زن ایران، تمام امتیازات خود را با اسپک به دست آورد.

بیستمین دوره مسابقات والیبال زیر ۲۱ سال جهان از ۲۷ تیر تا پنجم مرداد به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود. فردا (یکشنبه) تیم‌ها استراحت می‌کنند و مرحله دوم مسابقات از دوشنبه آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا