۲۰ هزار مددجو به جمعیت کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اضافه شد

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: تکانه‌های شدید معیشتی سال قبل باعث شد که ۲۰ هزار خانوار جدید به جمعیت مددجویی استان اضافه شوند.

محمد کلامی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مددجویان نیازهای جدیدی را به امداد وارد می‌کنند که مسکن یکی از این نیازهاست و باید بر اساس تعهدات، تأمین شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت کمیته امداد، مسکن دار کردن ایتام زیرپوشش این نهاد است افزود: سال گذشته در شرایط بد معیشتی و نوسانات شدید اقتصادی ۸۴۱ واحد مسکن به مددجویان تحویل دادیم.

وی اضافه کرد: از سال ۹۶ قرار بود در طول ۵ سال همه مددجویان بدون مسکن استان که حدود ۳ هزار خانوار را شامل می شوند صاحب مسکن شوند که در سال ۹۶ حدود ۷۵۰ واحد مسکن، در سال قبل ۸۴۱ واحد مسکن ساخته شده است و سال ۹۸ نیز یک هزار واحد مسکن ساخته می‌شود.

کلامی ادامه داد: در سه ماهه نخست سالجاری ۳۸ واحد مسکن شهری و ۶۵ واحد مسکن روستایی برای مددجویان احداث یا خریداری شده است و بطور متوسط روزانه یک واحد مسکن برای مددجویان تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۶۲ واحد مسکن مددجویی نیز در سه ماهه سال ۹۸ تعمیر شده که بطور متوسط روزانه ۲ واحد مسکن را شامل می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: مردم نیک اندیش استان می توانند از طریق شماره گیری کد *۸۸۷۷*۰۴۱*۳# بصورت آسان و مطمئن در تامین مسکن مددجویان مشارکت داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا