فعالیت ۱۷ دفتر خدمات مسافرتی متخلف در آذربایجان‌شرقی تعلیق شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت ۱۷ دفتر خدمات مسافرتی به علت تخلفات عدیده در زمینه تبلیغ و ارائه خدمات فستیوال برگزار شده در ترکیه تعلیق شد.

به گزارش ایرنا، مرتضی آبدار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی برگزاری فستیوال ترکیه و شرکت جمعی از مردم در این برنامه و کیفیت پایین خدمات ارائه شده در این تور مشکلات عدیده ای ایجاد شد.

وی اظهار داشت: در این راستا با توجه به تخلفات آیین‌نامه‌ای، رعایت نشدن دستورالعمل‌ها، بخشنامه های سازمانی و ایفا نشدن تعهدات در قبال مسافران در گشت های برگزار شده این دفاتر مسافرتی برای تعیین تکلیف تعلیق شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: معاونت گردشگری استان در حال بررسی موضوع، دریافت و رسیدگی به شکایت های وارده به خدمات شرکت های متخلف از سوی مسافران است.

آبدار، ادامه داد: رسیدگی به شکایات با حضور کارشناسان معاونت گردشگری و هیات مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود و تلاش می شود تا با لحاظ قوانین و دستور العمل های تعریف شده به شکایت های مراجعه کنندگان رسیدگی شود.

وی از مسافرانی که در این خصوص شکایت دارند خواست شکایت خود را با مراجعه به آدرس میدان ساعت، پشت عمارت شهرداری، کوی مقصودیه، خانه حیدرزاده، معاونت گردشگری استان ارایه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا