تبریز میزبان مسابقات کاراته وان کشور شد

رییس هیات کاراته آذربایجان‌شرقی گفت: با هماهنگی‌های که با فدراسیون کاراته انجام دادیم دومین مرحله از دومین دوره مسابقات کاراته وان کشور در تبریز برگزار خواهد شد.

اسماعیل معصومی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به کسب مدال طلا در بخش کاتای تیمی نونهالان توسط مهدی رحمانی، مهیار افسری و عطا رفیعی، طلای انفرادی پارا کاراته توسط فرزاد صفوی و نقره کاتای انفرادی رده سنی جوانان توسط محمد صدرا شیدزی و برنز کاتای انفرادی رده سنی امید پسران توسط امیر حسین کرمی در اولین مرحله از دومین دوره مسابقات کاراته وان تهران افزود: با هماهنگی‌هایی که با فدراسیون کاراته کشور انجام دادیم شهر تبریز به عنوان میزبان دومین مرحله از دومین دوره مسابقات کاراته وان کشور انتخاب شده است و منتظر تعیین زمان قطعی این رقابت‌ها در شهریور ماه جاری هستیم.

رئیس هیأت کاراته آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخاب شهر تبریز باعث می‌شود تا جایگاه و موقعیت تیم ما نسبت به سایر استان‌ها بهتر شود و عملکرد خوبی در این مسابقات داشته باشیم.

وی با انتقاد از جایگاه کاراته استان در کشور که روزگاری به عنوان قطب کاراته کشور محسوب می‌شد، گفت: در گذر زمان به خاطر جابجایی‌های رؤسای هیأت و بی برنامگی سرپرستان ورزشی که در زمان محدود عملکرد نامناسبی داشته اند باعث شده تا کاراته استان نتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد ولی امیدواریم به کمک اسپانسرهای قوی، ورزشکاران، مربیان دلسوز و داوران آگاه بتوانیم در دومین مرحله از دومین دوره مسابقات کاراته وان کشور، توان کاراته کاهای استان را به نمایش بگذاریم.

معصومی در خصوص حضور کاراته کاهای خانم در اولین مرحله مسابقات کاراته وان کشور عنوان کرد: نمایندگان کاراته بانوان استان در این مسابقات متشکل از ۸۰ کاراته کا هستند که دیروز سه شنبه وزن کشی کرده و از امروز چهارشنبه به رقابت خواهند پرداخت که امیدواریم با کسب نتایج خوبی به استان آذربایجان شرقی برگردند.

وی خاطرنشان کرد: کاراته کاهای استان نسبت به سال‌های قبل که بیشتر در دور اول و دوم رقابت‌ها حذف می‌شدند امسال بیشتر تا جایگاه چهارم و پنجمی پیش می آیند و این نشان از تلاش و انگیزه آنان دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا