پیروزی۳ بر ۲ فوتسال ایران مقابل افغانستان

سومین روز از رقابت های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا در حالی برگزار شد که تیم های اندونزی، ژاپن، تایلند و ایران به عنوان تیم های اول گروه خود به مرحله حذفی صعود کردند.

به گزارش ایرنا، شاگردان حمید شاندیزی مقدم از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه امردز یکشنبه مقابل تیم فوتسال افغانستان صف آرایی کرده و برای ورود به مرحله بعد با انگیزه‌ای مضاعف بازی را شروع کرده و نهایتاً ۳ بر ۲ پیروز میدان شدند.

مسعود یوسف بازیکن سرعتی تیم فوتسال ایران توانست دقیقه ۳ بازی گل اول تیمش را به ثمر برساند، در ادامه بازیکنان تیم فوتسال افغانستان هر تلاشی برای تساوی کشاندن بازی انجام دادند که با دفاع کامل ایرانی‌ها مواجه شدند تا اینکه دقیقه ۱۹ علی عرب زاده بازیکن افغانی گل تساوی را زد تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یابد.

در نیمه دوم تیم فوتسال ایران پاس‌های عمقی و شوت‌های از راه دور را در دستور کار داشت، دقیقه ۳۱ بازی رضا قنبری سعیدآباد توانست گل دوم ایران را وارد دروازه کند بعد از چند ثانیه مسعود یوسف برای دومین بار گلزنی کرده و اختلاف را به ۲ گل رساند.

همچنین دقیقه ۳۵ بازی سالار آقاپور نتوانست پنالتی ایران را به گل تبدیل کند.

بازیکنان افغانستان با ممارست فراوان دقیقه ۳۷ توسط مجتبی محمدی گل دوم خود را بدست آوردند و اختلاف بازی را به یک گل کاهش دادند.

دیگر نتایج امروز به ترتیب ذیل بدست آمد؛

اندونزی ۲ – عراق یک

ژاپن ۲ – ویتنام یک

تایلند ۸ – لبنان یک

گفتنی است، فردا دوشنبه تیم‌ها استراحت خواهند کرد و از روز سه شنبه دور حذفی مسابقات شروع خواهد شد و تیم فوتسال ایران به مصاف تیم لبنان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپهدر سالن شهید پور شریفی تبریز در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا