ثبت نام ترم تابستانی دوره های آموزشی هنری آغاز شد

ثبت نام ترم تابستانی دوره های آموزش هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، علی آقایاری، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان با بیان این مطلب اظهار کرد: دوره های آموزشی هنری اعم از خوشنویسی، عکاسی، طراحی، نقاشی کودک، نویسندگی خلاق کودک، داستان نویسی، گریم، بازیگری، نمایش نامه نویسی، فیلم نامه نویسی، تدوین، گویندگی و فن بیان، سولفز (صداسازی)، ارف (کودکان) و آواز با تدریس اساتید مجرب توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی افزود: علاقمندان در رشته های مختلف می توانند جهت ثبت نام در این کلاس با شماره ۰۴۱۳۵۵۴۶۶۴۹ (از ساعت ۱۰ الی ۱۶) تماس بگیرند و یا با مراجعه به حوزه هنری استان واقع در تبریز، مابین چهارراه شریعتی و مصلی حضرت امام خمینی (ره)، پردیس سینمایی قدس، مجموعه هنری مهر و ماه در ترم تابستانی این دوره ها حضور یابند.

آقایاری هدف از برگزاری این دوره ها را پرورش و تربیت هنرمندان عنوان کرد و گفت: این دوره ها به منظور حمایت از هنرمندان و هنرجویان جوان برگزار می شود، همچنین می توان با برگزاری این کلاس ها، هنرجویان مستعد، استعداد یابی می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در حقیقت هنرجویان جوان با شرکت در این دوره های آموزشی می توانند در پرداختن بهتر به هنر و نحوه خلق اثر در رشته های مختلف هنری به صورت اصولی و مناسب موفق تر باشند.

گفتنی است در پایان این دوره ها به شرکت کنندگان گواهی معتبر پایان دوره اعطا می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا